Arkadaşlar merhaba, ortalama 60 mbps aldığım hızdaki internetim yaklaşık 30 gündür genel kesinti sebebiyle olmadığı söylendi. Fakat net olarak sorunun ne zaman düzeleceği söylenmiyor. Apartmandaki diğer kişilerin interneti var. Apartmanın dışında fotoğraftakine benzer bir kutu var dışına türk telekom yazan bir not kağıdı yapıştırmışlar. Türknetten doğru dürüst bir cevap alamıyorum, sizce sorun nedir, evden çalıştığım için hızlı çözülmesi için nasıl bir yol izleyebilirim
Sorgulama yaptığında boş port görünüyor mu binada-dairende?
Acaba senin portu boş sanıp yeni bir müşteriye mi verdiler de sen portsuz kaldın dedim Çünkü eğer bölgede-binada boş port kalmadıysa internet kullanamazsın
Sorguladığımda benim dairemde de apartmandaki diğer dairelerde de boş port görünüyor. Benim dairemde görünmesi normal mi
Yardımcı olabilecek kimse varmı
hattına sinyal gelmiyor. senlik bir durum yok gözüküyor. kayıt açıp beklemekten başka yapacak bir şeyin yok. kayıtlarına cevap gelmiyorsa da yapacak yok TurkNet farkı. sana tavsiyem tüm kayıtları kapat. uygun başlık altından tek kayıt aç ve cevap bekle. onlar yazmadan da kayda bi şey yazıp kaydı şişirme.
bugün 3. Kez düzeleceğini söyledikleri tarih de doldu. Sanırım oyalama taktiği uyguluyorlar, herkese teşekkür ederim. arkadaşlarım ile birlikte superbox’a geçeceğiz