Binaya Türknet Kutusu Takıldı Ne zaman Aktif Olur?

Herkese merhaba, yaklaşık 2 senedir 6mb download 0.45mb upload süper online kullanıyorum.

Geçen hafta binaya TurkNet tarafından kablo çekilip aynı gün kutu bağlandığını gördüm.
İstanbul, Küçükçekmece, Yeşilolva Mahallesi Gür Sokak’ta oturuyorum.

Acaba ne zaman aktif olur? TurkNet sitesinden baktığımda “İşleminiz gerçekleştirilemedi” hatası alıyorum.

Benimle iletişime geçilecek mi yoksa ben mi takibini yapacağım?

2 Beğeni

Hayırlı olsun :slightly_smiling_face: Takibini yapabilirsiniz altyapı sorgulama sayfası üzerinden ancak bildiğim kadarıyla aktif olunca broşür gibi bir şey veriyorlardı.

3 Beğeni

3 Haziran’da kablo modem takıldı ama hala altyapıda adsl gözüküyor. Bu kadar uzun sürmesi normal mi?

35 değil 20mb bile alsam hayatta merak etmem isterse hiç açmasınlar ama ben 2,5 senedir 5mb ile bağlanıyorum uploadım 0,45. Bütün işlerim de internetle alakalı. Ama dediğiniz gibi kimse bilmiyor ne zaman aktif olacağını. O konuda belli bir prosedür yok sanırım. Her bölgeye göre değişkenlik gösteriyor.

Hayırlı Olsun :slight_smile: Bizim binaya böyle gelse koruyucu panoyu ellerim ile alır duvara monte ederim :slight_smile:

1 Beğeni

Hahahaha =))))))))))))))))))

Ben hattı çeken ekibe çay kahve ısmarladım. Vizontele ekibi gibi kurban kesicektim ama şimdi ortada kaldık :smiley: TurkNet dahil kimse ne zaman aktif olacağını bilmiyor

1 Beğeni

image0
ben de elektrik verdim ekibe bütün sokağı benim elektrik ile halettiler :smiley: fakat ben de nerden ulaşmaya çalışsam kimsenin bilgisi yok maalesef . geçen hafta haftaya aktif olucak dediler ama gelen giden yok tahminlerimce min 6 ay daha adsl’e mahkumuz

1 Beğeni

Böyle kabin bulup duvara monte edebilir iseniz çok sağlıklı olur.

1 Beğeni

peki nu fiber hat üzerinden Gbps mi yoksa Mbps mi veriyor TurkNet

türknetin kendi alt yapısı gbps vericek

1 Beğeni

Aktif oldu mu altyapı ?

maalesef yok mu eli kolu uzun olan bi el atsa

3 ay diyen de var 3 hafta diyen de o yüzden net değil. Sitedeki görevli veya yönetici bi arkadaş yardım etsin rüşvet değil yanlış anlamayın bin liralık bağış yapıcam :smiley: :smiley:

Hocam ben donanımhaber forumdaki TurkNetDestek hesabına pm olarak açık adres atıp sormuştum , proje ekibine ilettikten sonra planlanan tarihi söylemişti siz de bir deneyin isterseniz.

1 Beğeni

konuyu donanımhabere turknetdesteği etiketleyip taşıman yok mu birde ordan kovalıyalım

ben donanımhaberden turknetdesteğe pm attım vaktiniz varsa siz de atın 3-5 maille belki hızlandırabiliriz olayı

Hahshashash :smiley: :smiley: Beyler pazartesi donanım haberdeyim. Şimdi gönderirsek hafta sonu arada kaynar. Pazartesi sabah oradan da sorup soruşturayım. Gelişme olursa buraya yazarım

1 Beğeni

Valla ben donanımhaber’de ki arkadaşa yazdım bana bu cevabı verdi.

"Merhaba, ekiplerin yoğunluğu nedeniyle artık ekiplerden tarih bilgisi alamıyoruz. Kutu konulduktan sonra aktivasyon aşamasına geçilecektir.

Mevcut müşterimizseniz aktivasyon işlemleri tamamlandığında arkadaşlarım dönüşüm işlemleri için sizinle iletişime geçerek randevu alacaktır."

O zaman yine dua ederek bekliyeceğiz anlaşılan.
Bu arada ben süperonline kullanıyorum. 5-6mb falan alıyorum zaten TurkNet’e şimdi geçsem de aynı hızı alıcam. Türknetin kendi hattı aktif olunca TurkNet 'e geçmeyi düşünüyorum. Yoksa şimdi geçsem ekipleri gelip modem verip gidecekler. Fiber gelince bi daha gelip kablo çekecekler vs 2 kere uğraşıcam.