Merhaba az önce binamiza turktelekom fiberi geldi ftth yeni çekildiği için aktif değil başvuru yapmamiz gerekiyormuş yardımcı olurmusunuz ankestre kutusu iptal olacakmış
@alperenatici yardımcı olurmusun
Merhabalar, Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden kayıt oluşturursanız gereken inceleme ve işlem sağlanır.
Destek kaydı : 53275189
Siz bu konuda hızlandırmak amaçlı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Merhaba Yasin Bey,
Bilgi ilettiginiz icin tesekkur ederim. Fiber donusum birimimize gecisinizin saglanmasi amaciyla 53276996 numarali kaydi olusturdum. Mesai saatleri icinde en kisa zamanda tarafiniza arama saglayarak sesli onayiniz alinip islemleriniz saglanacaktir. Destek olabilecegimiz her nokta icin bize her zaman online islem merkezi uzerinden ulasabilirsiniz. Anlayisiniz icin tesekkur ederim
Iyi gunler dileriz. B001
@alperenatici Hali hazirda kullanmakta olduğum vdsl bağlantı iptal edilip fibere mi geçiş yapilacak? O sira da internetsiz kalırmıyım kurulum süreçleri ne kadar sürer bilgi verirseniz sevinirim
TurkNet sitesinde altyapı sorgularken bu kisım gözüme denk geldi
Adresinizde farklı altyapı mı var? Buradan bildirin, 3 ay ücretsiz internet kazanın!
Bildirim yaptım fiber aktif olduğunda 3 ay ücretsiz kullanabilecekmiyim ? @alperenatici
Bilen birisi yanıtlayabilirmi @alperenatici @Baran @ModeratriX @EFG
Hayır (20krkteeeeeer)
Altyapı sorgulamasında aktivasyon yapıldığı halde fiber gözükmüyor ise kampanyadan yararlanabilirsiniz gözüküyor ise yararlanamazsınız.
Geçiş sürecinde kısa da olsa kesinti yaşayabilirsiniz. İlk fırsatta fiber geçişiniz sağlanır. Altyapı sorgulamada fiber altyapı görünmüyor ise kampanyadan yararlanabilirsiniz.