Biktim hep suç hep bi̇zde ariza müşteri̇ i̇ç tesi̇sat kaynaklidir demek yeti̇yor

Her şey dört dörtlük kablolar kaliteli bina yeni modem değerleri normalde çok güzel Bu türk telekom eve gelmeden nasıl ( ARIZA MÜŞTERİ İÇ TESİSAT KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA) derki anlamış değilim daha önceleri de hız sorunumda defalarca müşteri kaynaklı arıza demişlerdi TurkNet ekibiyle yapılan ortak çalışmada gerçek anlaşıldı ve düzeltilmişti TurkNet yetkililerine sesleniyorum türktelekom bedava mı hizmet veriyor size hemen kolaya kaçıp suçu müşteriye atıp umursamıyorlar bir yaptırımı yok mu hep mi müşteri haksız sanırım sorun çözülmeyecek modem değerlerim iyi ama CRC hataları ile birlşkte kopmalar yaşıyorum bu arada tüm önerilenleri yaptım ASUS AC51 modemle ilgili olarak firmayla iletişime geçtim önerilen yazılımları ayarlar hepsi denendi türktelekom bize kızıp hızımızı da elimizden alır diye de korkuyorum nasıl olsa müşteriye sahip çıkan olmadığından vur abalıya gitsin her şeye razı ediyorlar vallahi ne diyeyim umudumuz gene yabancılara kaldı SpaceX, Starlink gelse de kurtulsak bu işini iyi yapmayan firmalardan yeter artık.

Tt ekipleri düzeltemeyecekleri bir konu olunca suçu bize atıp duruyor aynısını bende yaşadım sürekli suçu bana atıp durdular Türknetten ekip istedim iç tesisat kontrolü için ondan sonra sorunun çözümü için beklemem gerektiğini söylediler eve kadar gelen kablolar değişmesi gerekiyormuş oda 3-6 ay sürer dediler uğraşmak istemedikleri bir sorun varsa suçu size atarlar

Her kanaldan tt ye fiber başvurusu yaptım ama dönüş alamadım henüz çevremde heryere fiber döşendi bize gelince plana eklenirseniz ekipler gelip kontrol eder diyorlar

İç tesisat da sorun olsa modeme bu hız değerleri gelir mi ayrıca kablolar yeni sıkıntı yok türk telekom saha dolabı evin hemen önünde daha ne olsun evi alıp santrali eve mi kuralım daha ne yapalım açıkça demiyorlar ki biz bu işi yapamıyoruz bizim altyapımız yok Başkentin göbeğinde ben bu sıkıntıları yaşarken başka yerleri düşünemiyorum bile bizim insanımıza yazık hak etmiyoruz bu 21 yüzyılda elin milleti ışık hızında internet kullanıyor sorunu yok bize siz nete giriyorsanız şükredin diyorlar müşteriye sahip çıkılsa bunlar öyle yapamaz ama nerde açıkçası şikayet etmeye de korkuyorum portumu iptal ederler şikayet ettin etmediklerini bırakmazlar.

Aynı şekilde dediğiniz gibi 40 mbit internet kullanıyorsunuz düzeltemeyiz yeter bu demişlerdi bana :slight_smile: şikayet edince fark etmiyor düzeltmiyorlar denedim

Merhaba, anladığım kadarıyla CRC yüzünden hattın da kopmalar meydana gelmekte. Hattınız da ek, dsl prizi, splitter var ise kaldırın/yenileyin. Elektrikçi yardımıyla veya kendiniz ankastrenizde ki bağlantıları YAK1 ile bağlayın. Modeminizi ve kablolarını daima sabit kalan hareket ettirilmeyecek şekil de monteleyin. Rj11 ucunu yenileyin. Yönetim> DSL ayarı kısmının ekran görüntüsünü paylaşır mısın? Farklı bir modem ile hizmetinizi 1-2 gün kullanın CRC kısımlarını inceleyelim.

Hep ayni yalan soyluyor tt

eksiz cat6 kablo ben elektrikçiyim zaten o konuda sıknıtı yok modem ayarları ile ilgili olarakta 23 yıldırı donanımdan yazılımından anlarım hepsini yaptım yönetim ayarlarından olması geren herkezin yaptığı tüm ayarları 1 aydır zaten test ediyorum ASUS AC51 İLK fabrika yazılımında tut ki firmanın TurkNet için önerdiği firmware yi de denedim olmadı ( Türktelekom hattını komple yenilemek kaldı yurtdışından denizlerin altından eve kadar hat çekmek işi kaldı yakında onu da yapacağım sanırım ) kısaca anlatmak istediğim sorun hep müşteride bulunuyor çoğu müşteri hızın ne olduğunu bilmiyor ücretini ödüyor evde telefonlar haricinde internete bağlanan cihaz yok itirazda edilmiyor buda altyapıya adam akıllı yatırım yapmayan firmaların işine geliyor binamız yeni 10 dairelik toplam 5 internet abonesi var çoğu da ttnet abonesi kimsenin hızımız yavaşmış internet varmış yokmuş ilgilenemezler benimki öyle değil çocuklar ders işliyor yeri geliyor oyun oynuyor ping rezalet tek çare SpaceX, Starlink beklemek olacak yoksa bu firmalarla biz ancak para öderiz hizmete ve vaad edilene gelince e biz 100 mb e kadar 35 mb e kadar bulmuşlar çözümü e kadar olayına biliyorlar alt yapıyı vur abalıya olay bu kardeşim

Yukarı da bahsettiğim bütün aşamaları yaptıysanız maalesef saha dolabınızın CRC üretmesiyle alakalı olabilir komşularınız da CRC sıklığı nedir bilginiz var mı?

bana da aynısını dediler sonra ücretli ekip geldi baktı iç tesisatta sorun yok dedi. bu sefer türk telekom “aaa bak dışarıda büyük bakır kablo da problem var onu düzelteceğiz dedi” ertesi gün “düzeltildi” diye mesaj geldi ama hat değerlerimde hiçbir oynama olmadı. yani başında durmadığınız sürece her türlü yalanı atarlar kanıtlama şansınız da yok 3. dünya ülkesiyiz kabul edelim

1 Beğeni

Katılıyorum sorunun çözülmesi için yapılan çalışma yok yapıldı olarak gösteriliyor

1 Beğeni

23 yıldırı bu işin içindeyim eskiden teknik ekibin iyi kötü bilgisi vardı son yıllarda özellikle özelleştikten sonra adam akıllı altyapı yatımını göremedik gelen ekip dediğinizde çokta tecrübeli değiller ağızlarına alışmışlar müşteri sorumluluğunda arıza yakaladığımız da da bu hat bu hızları kaldırmaz aldığınız hıza şükredin modemi dinlendirin diyen oldu işini iyi yapan ne firma olarak teknik ekibe ben rastlamadım bu millet hak etmiyor bunu yazık bize

1 Beğeni

Sorsanız güya en iyi Müslüman da onlardır hocam. Yaptığı işte hayır yok, yarım yamalak iş yaparlar, geçiştirirler, uğraşmamak için bin takla atarlar. Ağızlarından yalan akar. Sorsan helal para kazanıyorum der. Hey yavrum heeey…

Bize şükür etmeyi anlatırlar oysa o şükrün altında yatan altyapının çok bozuk olduğunu ellerinden bir şeylerin gelmediğinin özetidir, adam akıllı tarafsız denetim olsa vaad edileni ve övünerek anlattıkları reklamlardaki hizmeti vermek zorundalar ama kim bunlara ceza kesecek var mı bildiğiniz altyapıya önemli yatırımın verilmediğinin göstergesidir bu yaşadığımız sıkıntılar baştan beri diyorum ya dünyanın neresinde var laf cambazlığı neymiş E-KADAR bu kelimenin altına neler sığmaz ki haline şükretmeler dersin ben sana 1 mb de veririm 10 da 20 de 30 da aynı ücreti ödersin ama altyapısı iyi olanla olmayanın adaleti ne olacak, 100 mb alanda 5 alan bir olur mu hiç E- KADAR bunun adı dolandırıcılık değil de nedir.

1 Beğeni