Bıktım Artık! Yeter

Her sokağa çıkma yasağı başlangıcında bir problem yaşıyorum. Bir hafta ping sorunu çektik bir hafta hız düşüklüğü sorunu çektik şimdi de internet koptu. Ben artık gerçekten bıktım karşımda ne bir muhattap var ne de yardımcı olan biri yeter artık gerçekten.

1 Beğeni

Online işlem merkezi üzerinden kayıt oluşturur iseniz sorununuz çözülecektir.

OİM’den yazıyosun robot gibi cevaplar. 24 saati geçti internetim yok. Her sokağa çıkma yasağında ayrı problem 1 aydır yaşamadığım sıkıntı kalmadı.
O yüzden yeter diyorum.

Bende TürkNet saçmalıklarından bıkmış durumdayım. En kısa sürede iptal edeceğim. Muhattap olacağın kimse yok gerçekten.

Arızalar ortalama 3 gün içerisinde çözümlenir.

Bırakın bu işleri allah aşkına :smiley: 3 aydır aynı şeyler.

3 ay ne? Dsl ışığı 3 aydır yanmıyor ise abone zaten iptal ettirip gitsin :slight_smile:

1 Beğeni

3 aydır DSL ışığının yanmadığını kim söyledi? 3 aydır aboneyim ve bir kele bile sorunumu çözemedi kimse. Bir destek kaydına cevap vermeleri 24 saatten fazla sürüyor ve 10 gün oyalayıp malum bot mesajlarını atıyorlar. İşte siz ve sizin gibiler nedense çözüm odaklı cevap vermeyip müşterilerin iptalini de umursamıyorsunuz. Destek kaydında sorunumu çözmediniz diyorum bana aynı mesajı atıp duruyor. İnsan bari biraz kendi cümlelerini koyar…

1 Beğeni

konu sizin değil Bıktım Artık! Yeter
Ve biz ve bizim gibiler burada konu ile alakası sorulara cevaplar vermek istemiyoruz.
Teknik destek personelleri her aboneye farklı farklı kişisel mesajlar yazmaya kalkar ise ne gelen kayıtlar yetişir ne de o cevapları yazan personelin parmakları dayanır. Onların işleri yazı yazmak değil sorunun kaynağını bulmak için gerekli aksiyonları almak ve aldırmaktır. Eğer sorun ile ilgili tek cevap varsa o paylaşılır.

2 Beğeni

Sorunun kaynağını söyleyeyim ben size. TÜRKNET. Bana iç tesisatınız sorunlu dedikleri zaman 200 tl masraf edip yeniledim iç tesisatı. İç tesisat yenilendikten sonra, sorun modemde, bilgisayarda, vpn’de bla bla bla. dediler. Ve son 10 gündür sorunu çözmedikleri halde yeni sorun çıkartıyorlar. Ne zaman ki “Network birimleri inceleme yapıyor” dediler, o günden beri benden kaynaklı %90 packet loss sorunu var gözüküyor. E, o zaman biz destek kaydı açmayayım. Çünkü sorunu çözmüyorlar ve nasıl oluyorsa destek kaydından sonra yeni sorun çıkarıyorlar başıma.

3 gün evet ama her hafta kesiliyor internet her hafta. O zaman kullanılamaz hale geliyor internet.

1 Beğeni

Kesinti olduğunda dsl ışığınız da sönüyor mu?

Evet DSL ışığı sönüyor. Bazen ara ara yanıp sönüyor sonra dönük kalıyor bir süre sonra tekrar bir süre yanıp sönüyor tekrar sönüyor.

Modeme gelen kablonun ek yeri varsa orayı kontrol edin. Spliter kullanıyor iseniz onu söküp modemi direkt bağlayın. İç tesisat ile ilgili olup olmadığını kontrol etmek için modeminizi bina girişinde bulunan ankastreye modemi bağlayıp/bağlatıp kontrol edebilirsiniz. Bunun öncesinde de ödünç bir modem ile deneme şansınız varsa onla deneyebilirsiniz. Eğer bu işlemleri ben yapamam ve iç tesisattan eminim diyorsanız da TurkNet e ilettiğiniz destek kaydına yerinde destek ekibi talep ediyorum şeklinde not yazabilirsiniz.

Merhaba Göksel Bey,
Dediğiniz kontrolleri yaptım herhangi bir problem yok ki sabah saatlerinde 15-20 dakikalık bir süre için internetim geldi.

Ankastra binanın dışında ve görüntüsü aşağıdaki gibi buraya nasıl modem bağlanır bilemiyorum. En iyi yerinde destek ekibi çağırayım.

1 Beğeni

İnternetim hala yok rezillik yaşanan bu durum 3 gündür.

25.12.2020 cuma akşamı giden bu sabah itibariyle düşük hız profiliyle tekrar geldi ancak 5 dakikada bir kopuyor. Artık yeter ya. 3 gündür internetimi kullanamıyorum.

Normalde 77 mbps olan indirme hızım 42-43 mbps seviyelerinde gelmekte ve her 15-20 dakikada bir bağlantım kopmakta.

09.30’da gelen internet.

09.50’de yok.

Muhtemelen hattınızda bulunan sorundan dolayı margin değeriniz sürekli değişkenlik gösteriyor. Ve bundan dolayı hattan düşüyorsunuz. Türk telekom çözer bunu ama biraz uğraştırıyorlar. Sürekli müşteri kaynaklı diyerek.

Hattımda bu zamana kadar problem yoktu. Hat değerlerini zamanında buradan paylaştığımda da bir problem olmadığını belirtti ilgili arkadaşlar.

Evden çalışan 2 kişiyiz nasıl çözeceğiz bu problemi bilmiyorum. Başvurduğum hiçbir yerden cevap alamıyorum.