Belirli Saatlerde Hız ve Packet loss sorunları

Selamlar! Yaklaşık 6 yıldır TurkNet abonesiyim bu yıla kadar çok memnun bir müşteriydim, Geçtiğimiz Aralık ayı ile birlikte internetimde bir sorunu her gün yaşıyorum ve 03 Aralık tarihinden 2 gün öncesine kadar açık bir destek kaydım bulunuyordu. Kesinlikle hiçbir çözüm alamadım. Takım lideri Yunus K. bey ile dahi telefonda görüşme sağladım ancak bana aktarılan geri bildirim inanılmaz tek düzeydi “Santral güçlendirilmesi gerekiyor ancak bunun için de trilyonlarca para gerekir” Bu aşamada beklemenizi rica ediyoruz ve donanımlarınızı kontrol edin. Donanımsal anlamda çok iyi olmasa da hayli iyi bir kuruluma sahip olduğumu düşünüyorum. Hem Türk Telekom hem de TurkNet saha ekipleri evimi ve ankastre kutumu kontrol ettiler bir sorun görüntülenmedi. Bu aşamada taşınmayı dahi düşünüyorum çünkü artık evden çalışıyorum ve İnternet ile olan ilişkim günümün yüzde yetmişini kaplıyor diyebilirim.

İl: Balıkesir
İlçe: Bigadiç
Müşteri Numarası: 835389