Merhabalar 35 paketinden 100 mbps paketine gecis vardı hattıma tanımlandı ama 3 iş günü denmişti süre doldu bu zamana kadar hala TurkNet Online İşlem Merkezi de beklenen işlemde görünüyor twitter den yazdm ekipler kontrol edicek dendi 4-5 gün oldu hala aynı yardımcı olurmusunuz
Merhaba, arka plan da farklı bir sebep olabilir, genel de bu kadar uzun sürmez. Peki, hat değerlerinizi ve abone numaranızı paylaşır mısınız?
100mb tanımlanmış ama DSLAM kilidine takılmışsınız daha doğrusu SNR zayıflaması olduğundan dolayı takılmış olabilirsiniz. Kaldırılması durumunda hizmetiniz de performans-kararlılık sorunları meydana gelebilir.
Beklenen işlem de beklenmesi bundan olabilirmi
Olabilir, belki. Dediğim şekil de kaldırılmasını istiyorsanız sorunlar olabilir. Numaranı göremiyorum, özelden iletebilir misin?
TurkNet Online İşlem Merkezi de beklenen işlemde çıkcaksa deniyelm olmadı 80 e vs cektiririm destek kaydı açamıyorm arıza mevcut bölgede
Belki, bu sebepten dolayı hız güncellemesi, DSLAM kaldırılması da olmuyor olabilir.
Cöküntü olduğu zaman mevcuttu bölgede arıza ama bende sorun yok gece gidip gelmiş
Tamam, o zaman kilidin kaldırılmasını istemiyor sunuz, değil mi?
Ekiplere iletip bakabiliyosa baksınlar yine aynı cevap gelirse dslam kilidi kaldirip deneyelim
Tamamdır, iletiyoruz. Hattınızda ki 88mb hız, 100mb olarak güncellenecektir. (Bir sorun olmazsa)
Teşekkürler iyi ki varsınız
Rica eder, iyi günler dileriz.
Merhaba beklenen işlem cözülmüştür dslam kilidine vs gerek kalmadan konu kitlenebilir
Sorunun çözülmesine sevindim, keyifli kullanımlar dilerim