Bedava ayda ekstra tarife kullanma

10 Haziranda ilk faturamı ödedim ve türknetten faturamın sonraki ay Arkadaşını Getir kampanyasında bedava olacağı söylendi. Genel olarak 35 mbps yetiyo ama eğer olabiliyosa 1 aylığına yüksek tarifeye geçmek istiyorum. Eğer ekstra tarifesini bedava kullanabilirsem, faturaya ek ücret getirmeden sizce ne zaman tarife geçişi başvurusu yapmalıyım ve iptal ettirmeliyim ? (herhalde bir sonraki fatura günü 10 Temmuz.)

Eğer bu vakitlerde geçecek olursanız faturanız çok az miktarlarda gelecek. 1 2 lira gibi. Faturanız 10 temmuzda size bildirilir ancak 1 Temmuzda faturalandırma gerçekleşir. Teşekkür ederim başka bir soru varsa yanıtlayabilirim.

1 Beğeni

Otomatik olarak üst pakete geçmek için de online işlemlerde paket yükseltme bölümünden yapabilirsiniz.

online işlemlerden paket yükseltmeye başvurduktan sonra kaç gün sonra paketim yükselir ve bu süreçte internetsiz kalma gibi bir durum olur mu ?

Süreç 3 iş günü sürer. VDSL’den VDSL’e geçiyorsanız internetsiz kalma gibi bir durum da olmaz.

1 Beğeni

Madem 3 iş günü içerisinde oluyo ve faturalandırma 1 temmuz itibari ile başlıyo, o zaman sizin dediğiniz gibi ben şimdiden başvurumu yapıyorum. Teşekkürler

Siz şu an kaç mbps alıyorsunuz?

35 mbps alıyorum (vdsl) ama modemin hat değerlerine göre 117 mbps destekliyo. başvuru yaptım ama online işlemlerde gözüken en yüksek değere (50 mbps) başvurdum. 3 gün sonra tarifem yükselirse hızımı arttırmaları için yeniden mesaj atarım.

1 Beğeni

Tarifeniz hemen de yükselebilir. Bu yüzden sordum

başvuru yaparken bana geçiş yapmak istediğim tarihi sordu, ben de 1 Temmuz yaptım. Dediği gibi olursa temmuza hızlı internetletle başlarım.

1 Beğeni

Keşke bugün yapsaydınız. 1 2 lira ücret öderdiniz ancak hızlı internetle başlardınız hemen

1 Beğeni

1 temmuza girdiğimiz zaman kontrol ettim ve internet yükselmiş. herhalde vdsl den vdsl’e geçiş yaptıkları için kolayca oldu. Yükleme hızını sıkıntısız alıyorum (8 mbps) ama indirme hızım hala aynı (35mbps). sıkıntı türknetten değilde benim modemde sanırım. Çünkü türknet online işlemlerin teknik bilgilerde ve modemin hat değerlerinde 50 mbps indirme 8 mbps yükleme olarak gösteriyor. büyük ihtimal modemimi (keenetic omni dsl) yeniden kursam düzelir ama yeniden kurmaktansa başka yolu varsa ordan halletmek istiyorum. Bilen biri yardım ederse sevinirim.

1
bu şu anki hat değerlerim
bu arada hat değerlerim desteklediği için türknetten 100 mbps almak istediğimi söyledim. Sorun çıkar mı sizce ? Çünkü bazı yerlerde türknetin en fazla 75 mbps verdiğini okumuştum

Ekran Alıntısı
berki burdan düzeltiliyodur ama bu değerleri 50 yaptığım zaman internet direk kesiliyo

Birde Modemi kapatıp aç hat 50mbps görünüyor.

Bunu defalarca yaptım zaten hala aynı

modemin fabrika ayarlarını sıfırlayıp yeniden kurdum ama hala yükleme hızım 35 mbps.

Hız tanımlama yapılmamış olabilir. Online işlem merkezi üzerinden teknik bilgiler kısmında bağlantı yenileme yapın deneyin

dediniz gibi yapmıştım zaten ama yine aynı. Hem fotoğrafını da attığım gibi modeme 50 mbps geliyo ama 35 mbps veriyo, yani sıkıntı modemde gibi

1 Beğeni

Modemde sıkıntı olacağını sanmıyorum. Paket başlığı altında da kayıt açın isterseniz