Başvuruda Sürekli Hata Oluşması

Türk Telekom’dan geçiş işlemim kimlik bilgileri uyuşmaması sebebi reddedildi. Bugün bölge müdürlüğüne giderek bilgi güncellemesi yaptık ve tekrar TurkNet ile görüşme sağladık ancak halen bu sebepten dolayı reddedilmekte. Turk Telekomu aradığımda bilgilerin güncel olduğunu sistemlerinde herhangi bir farklılık bulunmadığını söylüyorlar ancak TurkNet’ ten gelen cevap tam tersi. 1 haftadan uzun süredir değişiklik için beklemekteyim ve ekstradan fazla ücret ödüyorum. Problem olmaya devam ederse tüm başvurumu iptal edip farklı bir sağlayıcı ile görüşeceğim. Burada tamamiyle durumun suistimali söz konusu ancak TurkNet’ te yeterli çaba göstermemekte.

Merhaba, @bek4512 abone numaranızı özelden atar mısınız.

Merhabalar, özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz size aktivasyon konusunda yardımcı olabilirim :raising_hand_man:

1 Beğeni

Sanırım tekrardan aynı şekilde hata alındı. Burada Turk Telekomun tamamiyle art niyeti söz konusu ancak siz sürekli aynı mesajı atarak sorun oluştuğunu söylüyorsunuz. Bölge müdürlüğü dahil kaç defa Türk Telekom ile görüştüm. Ortaya çıkan kimlik bilgisi problemini bölge müdürlüğüne giderek hallettik. Problem halen daha çözülemiyor ve siz bir şey yapamıyorsanız başvurumu iptal etmek zorunda kalacağım.

Merhabalar, probleminiz çözüldü. Kurulum yapıp hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Teyit için bu mesaja “çözüm” onayı vermenizi rica edeceğim. Keyifli kullanımlar :innocent:

Çözüm.