Yeni internet bağlattığım adresimde başvuruyu geçen ayın 31’inde yaptım ve hala ekipler beni aramadı konuyla ilgili destek kaydı sürekli oluşturuyorum fakat destek cevapları yetersiz ve sürekli işlemi öne aldıklarından bahsediyorlar bu konuda bir aksiyon alınmadığından şüpheleniyorum lütfen internetimin bağlanması için birilerine ulaşmama yardımcı olur musunuz daha öncesinde de yaşadım bu durumu adres değişikliğinde 1,5 ay internetsiz kalmıştım ve buna benzer bir durum olmasından korkuyorum türk net’in hizmet kalitesini çok sevdiğimden diğer evime de TurkNet bağlattım fakat bu bağlantı sorunları canımı sıkmaya başladı desteğinizi bekliyorum
Merhabalar, aktivasyon ekibimize önceliğinizi ilettim. Ekiplerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Merhaba
ekipler dün iletişime geçti fakat hala bir aksiyon alındığını görmüyorum bu sorunun telekom kaynaklı olduğunu düşünüyorum eğer öyleyse kendilerinin buradaki şubelerine gidip konuşmam bu süreci hızlandırır mı merak ediyorum açıkçası
Merhaba @denizemekli , ilgili birimimiz sürecinizin aciliyetini bildirmiştir. Sizi bilgilendirecekler.
merhabalar hizmet kodu soruldu telekom ekipleriyle görüşme sağladığımda yanlış duymadıysam 81 yada 45 ile başlayan bir kodmuş yanlışım olabilir hizmet numaramı öğrenmek için destek talebi ve arama kaydı oluşturdum bilgilendirme bekliyorum telekomun önündeyim aciliyeti yüksektir
Destek kaydınız üzerinden uzmanımız bilgi iletmiştir. Kontrol edebilirsiniz
16 gündür süreç ilerlemiyor Türk Telekom kaynaklı olduğu söyleniyor alınan aksiyonların yetersiz olduğu kanaatindeyim diğer evim için 1,5 ay sadece adres değişikliği için beklemiştim görünüşe göre bu da o olaya dönecek ve gecikecek yeni başvuruların tahmini bağlantı süresi olarak verdiğiniz 6 gününü güncellemenizi tavsiye ederim telekom kaynaklı veya değil sonuçta işlemler aksıyor ve çözülemiyor
Merhaba @denizemekli , sürecinizi yakından takip ediyoruz. Uzmanımız ekiplerden bilgi beklemektedir.