Başvuru Aşamasında hata oluştu diyor?

“Başvuru aşamasında hata oluştu. Bu hata ile ilgili olarak size 08502888081 numarasından ulaşacağız (ya da ulaştık). Aktivasyon süreciniz ile ilgili ayrıntılı bilgiye Bize Ulaşın menüsünden ulaşabilir, soru ve görüşlerinizi paylaşabilirsiniz” Bunu söyledikten sonra desteğe yazdım ve bana altyapı olmadığını ve çözeceklerini söylediler bunu çözebilirlermi yoksa iptal etmek zorundayim

Selamlar,
Başvurunu Churn olarak mı yaptın? Eğer başka bir firmada hizmetin varsa onu iptal etmeden başvuru yapmanı öneririm. Böylece mevcut portunu kaybetmeden geçişini yapabilirsin.

Selamlar @emirxx45, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Nasılsınız? Umarım iyisinizdir :heart_hands: Forum profilinize eklediğiniz numara üzerinden başvurunuza ulaşamadım. Profilinize müşteri numaranızı tanımlarsanız yardımcı olmak isterim :handshake:

30***56 buyrun yanlış eklemisim kusura bakmayin şimdi bakarsaniz çok sevinirim internet acil gerekli

Merhaba, müşteri numaranız profilinizde doğru olduğunu gördüm @alperenatici arkadaşım kontrol edecektir.

tam olarak anlamadım nasıl yapayım türknetten altyapım var gözüküyor fakat yok diyolar

bekliyorum

Başvurunuzun altyapı sorunu nedeniyle aksadığını görüyorum. Yerel sağlayıcıdan bilgi talep ettik :handshake:

bu sorun cozulebilirmi çünkü sizde altyapı sorguladigimda var gözüküyor du eğer çözülmez diyorsaniz iptal edicem

Tekrar selamlar, süre bilgisi alamadığınız için sürecinizi iptal ettiğinizi görüyorum. Sağlıklı günler dilerim.