Başvuru aşamada hata

Yan binamızda TurkNet internet varken ve de alt yapı görünürken neden alt yapı sorunu oluyor acaba neden başvuru hatası alıyorum yardımcı olabilir misiniz acaba şimdiden teşekkür ederim

1 Beğeni

Sorununuzu daha net anlatabilir misiniz? Sizin binanızda altyapı yokkken başvuru mu yaptınız tam anlayamadım :frowning_with_open_mouth:

Merhaba

@EFG yetkili arkadaşım ilgilenecektir.

Çok teşekkür ederim sorunum şu alt yapjm gözüküyor yani siteden de teyit ettik olduğuna ama şimdi alt yapı sorunu neden olabilir yani onu öğrenmek istedim

Aboneliğiniz yeni tesis abonelik mi, yoksa başka bir operatörden mi taşıma yapıyorsunuz?

Yeni başvuru yaptım bu alt yapı bir tek bizim binada mi sorun oluyor onu anlayamadım bir tek yani

Eğer başka bir operatöre aboneliğiniz varsa belgelerinizde bir sorun çıkmış, diğer operatör kimliğinizi doğrulayamamış olabilir diyecektim ancak sorun o değil gibi gözüküyor. Gelen aramayı beklemenizi öneririm :frowning_with_open_mouth:

Peki ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim

1 Beğeni

Umarım en kısa sürede sorununuz düzelir ve siz de aramıza katılırsınız :innocent:

İnanın bende bunu çok istiyorum umarım hallolur sorunum

1 Beğeni

Neredeyse bir gün oldu. TurkNet destek ekibi sizinle iletişime geçti mi?

Hayır maalsef geçmedi ne bir arayan nede mesaj atan var

Aktivasyon işleminize ait destek kaydınız üzerinden not ekleyebilir misiniz? Ekiplerin sizinle iletişime geçmesini isteyin

Teşekkür ederim deneyeceğim hemen

1 Beğeni

Merhaba @dogukan1079, öncelikle hizmetinizin başında karşılaşmış olduğunuz bu durum nedeniyle üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Bu durumun yaşanmasının birden fazla nedeni olabilir. Detaylı bir şekilde bakıp, incelemek gerekiyor. Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz?

1 Beğeni