Başka Sağlayıcıdan Gigafiber'e Geçiş, Hata Mesajı

Merhaba,

Başka bir servis sağlayıcıyla olan taahütüm bu ayın sonuna doğru bitiyor ve binamdaki TurkNet gigafiber altyapısına geçmek istiyorum. Bu bağlamda abonelik işlemlerini TurkNet web sitesi üzerinden başlatmaya çalıştığımda aşağıdaki hatayı aldım. Yardımcı olabilir misiniz?

“Seçmiş olduğunuz adres için telefon numaranız ve mevcut internetiniz teknik nedenlerden dolayı taşınamamaktadır. ‘İnternet YOK’ ve ‘Telefon YOK’ seçeneğini seçerek yeni bir abonelik başlatabilirsiniz.”

1 Beğeni

Aynen öyle 0dan başvuru kabul ediyorlar. Diğer firmadan internetinizi tamamen kapatın. Sonra buradan aboneliğinizi başlatın ödeme günü fesih faturası çıkacak onu ödryin dekontunu oimden fesih faturasına yükleyin. 1000tl cayma bedeli veriyorlar zaten… Telefon lazımsa nasıl olacak bilmiyorum. 08502888016 bu numarayı arayıp görüşün sabit hat istiyorsan…

1 Beğeni

Doğru anladıysam sıfırdan kayıt açtırdığım durumda da cayma bedelini TurkNet karşılayabiliyor, öyle mi?

Yanıtınız için teşekkür ederim

1 Beğeni

Hemen şu şekilde bir güncelleme yapayım benzer bir durumla karşılaşabilecekler için:

TurkNet müşteri hizmetleriyle görüştüm, hali hazırda başka bir servis sağlayıcının altyapısından internet almakta olduğum ve gigafiber altayapısı bundan tamamen bağımsız olduğu için sistem içinden bir sinyal aktarımı/değişimi söz konusu değil. Bu bağlamda başlığı yanıtlayan diğer arkadaşın da ifade ettiği üzere sıfırdan başvuru yapıp kurulum işlemlerinin tamamlanmasını beklemek gerekiyor. Kurulum işlemleri tamamlandıktan sonra online işlem merkezi üzerinden diğer aboneliğin fesihiyle ilgili cayma bedeline ilişkin belgeyi turknetle paylaşmamız durumunda TurkNet bu bedeli 1000tl’ye kadar karşılıyor. Durum bu şekilde.

Bu süreç esnasında yan bir olay daha gerçekleşti, o durumdan edindiğim bilgiyi de paylaşayım:

Benim halihazırda bir hanede TurkNet aboneliğim vardı, bu yukarıda anlattığım durum bir yakınımın hanesi için abonelik işlemleri yaparken gerçekleşti. Bu iki abonelik de benim üzerime: Bu bağlamda aynı kimlik numarasıyla iki farklı hizmet numarasına sahibim. Online işlem merkezine giriş yaparken bu durumun bir sorun çıkarmasından endişe duydum fakat gördüğüm kadarıyla farklı şifreler kullanılsa dahi herhangi birine giriş yaptığınızda diğerine aynı dashboard’dan geçiş yapmanız mümkün. Şöyle bir uyarıda bulunayım: İlk girişinizde TurkNet size halihazırda verilmiş olan şifreyi değiştirmenizi istiyor. Ben buraya başlangıçta 32 karakterlik bir şifre girdim, şifre kabul edildi fakat daha sonra giriş yapmam mümkün olmadı. Müşteri hizmetlerinden destek alarak sorunu çözdüm ve öğrendim ki bu denli uzun bir şifre kullanmak sorun yaratabiliyor, aklınızda bulunsun.

2 Beğeni