Bakır kablo sorunu

30.09.2020 tarihinde açtığım adsl stabil yanmaması ve internetin olmama sorununa en son böyle cevap verildi sorun ne zaman çözülür tam olarak bu nedir?

Log : BAKIR KABLODA HASAR TESPİT EDİLMİŞTİR.

+güncel bilgisi olan?

Kablo hasarı için Telekom tarafından bilgilendirme yapılmış. Telekom un kablo ekipleri müdahale edip hattı ıslah edecekler… süreç uzun olabilir.

2 Beğeni

Bakır kablo tamiri yapılır size dönüş sağlanır. Bir tanıdığımda aynı sorunu yaşamıştı 1 hafta içinde çözüldü.

İşte bağlı olduğu santralin veya müdürlüğün kendi kablo ekibi varsa kısa sürede çözülür. Saha personeli kablo hasarına bakmıyor bildiğim kadarıyla. Bu yüzden süreç uzayabilir dedim.

Umarım kısa sürede çözülür,zaten gereğinden fazla sürdü tespitin yapılması yeni modem aldım,kablolar için elektrikçi çağırdım.

1 Beğeni

10 güne girdik sorun devam ediyor,ekipler bakır kabloya bakıp gidiyor sanırım.

1 Beğeni