Bakır kablo hasarı

Merhaba iyi günler 4 gün önce internetim kesildi arıza kaydı oluşturdum bakır kabloda hasar olduğu bildirildi. Şuan internet yok bu arıza daha önce başına gelen var mı kaç günde düzelir veya yapabileceğim başka birşey var mı yardımcı olur musunuz ?

1 Beğeni

Sizin yapacağınız birşey yok TT halledecek.

Kablo arızasından çok fazla abone etkileniyor ise kısa sürede (ortalama 3 gün) sorun giderilir diye umuyorum.

Bağlı olduğum hatta sadece 2 abone var 2 side TurkNet kolay kolay yapacaklarını sanmam :grinning:

1 Beğeni

Bakır kablo hasarı. Sizin binaya gelen hatta ise süreç dediğiniz gibi uzayabilir ama dolaba yada caddeye gelen hatta ise kısa sürede çözülür diye düşünüyorum

1 Beğeni

Tüm mahallede internet yok ancak hâlâ yapılmadı Türk Telekom şaşırtmıyor her zaman ki gibi

1 Beğeni

Telekom un destek hesabına twitter üzerinden yazın. Mahallenin ve bağlı olduğunuz santralin ismini de yazarak.

1 Beğeni

Bugün 16 gün oldu bir gelişme yok. Anladığım kadarıyla Türk Telekom ekipleri TurkNet arıza kayıtlarını dikkate almıyor değilse bu kadar uzun zaman küçük bir kablo hasarını yaparlardı.

Tüm mahallede internet yok demişsiniz dikkate alma değilde kablo hırsızlığı olabilir süreç uzun olabilir. Bölgenizdeki TurkTelekom müdürlüğüne gidip durumu anlatırsanız daha iyi olacaktır.

İnternet hattına araç takılmış kopmuş yerde sürünüyor. Türk Telekom ekipleri çalışmaları devam ediyor olarak mesaj geliyor ancak gelen giden yok

1 Beğeni

Bölge Müdürlürlüğüne gittiniz mi?

Hayır gitmedim hergün arıza kaydını hızlandırdık diye mesaj geliyor Türknetten ancak gelen giden yok.

Telekom kaynakli sorun olduğu icin hersey izinle prosedurle yapiliyordur belli bir tarihte kablolari yeniden çekerler. Oimde genel ariza görünüyor mu ?

1 Beğeni

Türk Telekom Genel Müdürlüğü’ne gitmenizi öneririm en kısa zamanda sağlıklı bilgi için.

Hayır gözükmüyor hat üzerinde 3 abone varmış 2 TurkNet 1 Ttnet.

Pazartesi gideceğim ancak bişey çıkacağını sanmam.

1 Beğeni

Gittiğiniz zaman bulunduğunuz bölgede kablo ekibinin olup olmadığını eğer varsa neden kopuk kablo için beklendiğini sorun. Eğer kablo ekibi yoksa ekibin müdahale etmesi için iş emri yada talep iletilip iletilmediğini sorun.

Bugün böyle bir mesaj geldi yeniden hat çekilecek sanırsam

öyle anladım

Evet, büyük ihtimalle kablolar çalındı ve yenileri gelecek. Umarım kısa sürede çözülür

2 Beğeni

Bugün saha ekibi ile görüştüm ellerinde kablo olmadığını kablo beklediklerini söyledi daha bekleyecek gibiyim.

1 Beğeni