Bağlantı hatası

Durup duruken internet kesildi. Dsl ışığı yanmıyor. Telefonum çalışıyor. Uygulama teknik bilgilerde modem buluşuyor, hız gözüküyor. Ama internet yok. Yaptıklarım
Hatttı, ve spliteri kontrol ettim
Modemi resetledim. Fabrika ayarlarına döndüm. Tekrar kurdum. Kullanıcı adım, şifrem doğru. Ama bağlanamıyorum. Statik ip almıştım. İptal ettim. Yine aynı. Lütfen acil yardım. Teşekkürler

1 Beğeni

Arıza kaydı oluşturdunuz mu?

Evet oluşturdum kayıt

En kısa sürede yetkililer size geri dönüş yapacaktır.

İnşallah. Daha önce bir yetkili “tekrar tanım attım” dedikten sonra düzelmişti. Aynı olay, yeğenimde.

3 gün oldu hala düzelmedi. Saha ekipleri sorun bulamadı. Teyit mesajları geliyor ama düzelmedi. İki farklı modemde reset atıp deniyorum. Modemler ip alamıyor. Türknetin kendi sisteminde bir sorun var.

Selamlar, müşteri numaranızı bu sorununuzla birlikte bana özel mesaj üzerinden ieltir misiniz? Size yardımcı olabilmek için elimden geleni yapmaya çalışacağım.

Özelden yazdım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler

1 Beğeni

Mesajınıza cevap verdim. Sürecinizi takip ederek size yardımcı olabilmek için elimden geleni yapacağım.

Dördüncü gün hala bir çözüm yok. Bugün başka bir sağlayıcı ile görüştüm. Aynı tarife aynı fiyata 2 saat ile 2 gün içerisinde geçiş yaparız diyorlar. Zaten dört gündür bekliyorum. En fazla 2 gün daha bekleyip, başka sağlayıcıya geçmek mantıklı mı.

Günceleme; hala yok. Telekom bugünde kontrol etti. Herşey var ama bağlantı yok. Galiba telekomun türknete gıcığı var sorun çıkarıyor. Hat var, telefon çalışıyor, sinyal var, hızlar gözüküyor. Tanılama sorunu var. Ama yapamıyorlar. Ben pes ettim.

Güncelleme; 5 gün önce kendi kendine giden internet nihayet geldi. 5 gündür saç baş yolduran, yok modemde arıza var, yok kabloda arıza var, ankastre arızalı, çözüldü teyit. Mesajlarından sonra biraz önce düzeldi. Teşekkür ederim. Ancak nasıl düzeldiğinin yetkililer tarafından araştırılması gerekiyor. Aynı arıza 2 ay önce yeğenimde vardı. 5 gündür ben de. Ve daha birçok kişide. Çözüm basit ama uğraştırıyorlar.

Sizin yaşamış olduğunuz sorununuzla ilgili bizzat ben ilgilenerek çözüme ulaştırmaya çalıştım. Çok şükür ki şu an bir sorun yaşamadan kullanım gerçekleştirmeye başlamışsınız.

Farklı bir sorun yaşamanız durumunda bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

1 Beğeni

Çok teşekkür ederim. Şuan bir sorun yok. Ama bu sorun neden oldu, nasıl çözüldü, araştırılması gerektiğini düşünüyorum. Galiba telekom bilerek yapıyor. Kendi kendine internet neden kesilir. Ankastre, kablo, modem, yanlış kurulum gibi bir sürü sorun var dediler. Kablo aynı, modem aynı, kurulum aynı. Demekki sorun sistemdeymiş. En başta söyledim ama dinletemedim. Birçok kişide aynı problem. Türknetin bu işi araştırıp, peşine düşmesi ve telekoma yaptırım uygulaması gerektiği kanaatindeyim.