Bağlantı gitti bir anda

Buyrun cenaze namazına… 2-3 saatliğine düğüne gittim geldim. Dsl ve internet lambaları sönmüş. Modemi kapattım açtım ama ne fayda… arıza kaydı bıraktım bakalım süreç nasıl işleyecek… 10 gün sonunda bağlantı gümledi. Bugüne kadar herşey güzeldi.

Merhaba, büyük ihtimalle bölgenizde alt yapı çalışması var ve bu alt yapı çalışmasından dolayı internetiniz gitmiş olabilir. Dilerseniz müşteri numaranızı bana özelden iletirseniz yetkili arkadaşlara incelemeleri için müşteri numaranızı iletebilirim veya @alperenatici bey’e müşteri numaranızı iletirseniz size yardımcı olacaktır.

Modem arkasında ki DSL kablosunu çıkartıp tekrar takın. Olumsuz hava şartları varsa (aşırı yağış, yıldırım, şimşek, fırtına) sorun bununla ilgili de olabilir. Ama ilk olarak modeme gelen kabloyu ev içinde tekrar kontrol edin. Eğer herhangi bir sorun yoksa kaydınızdan gelen cevabı bekleyin. Umarım kısa sürede çözülür :pray:

1 Beğeni

Sorunu çözmüş bulunmaktayım. Sorun ne TurkNet te ne de türk telekomdq… telekomun kablosundan daireme tesisattan harici çektiğim, modeme kadar gelen kabloyu telekom bağlantısından biraz daha ileriden hainin biri yankeski ile bizzat kesmiş. İlk bakışta bağlı görünse de cihazla baktıgımda kopuk olduğunu anladım. Kabloyu takipettiğimde kesik olan yeri görüp bağladım ve herşey sorunsuz bir şekilde çalışmaya başladı. Ben düğündeyken kim yaptı bunu sıra ona geldi.

1 Beğeni

Çok ilginç bir durum. Eğer apartman güvenlik kamerası varsa gereği için savcılığa suç duyurusunda bile bulunabilirsiniz. Bu arada sorunun çözümüne sevindim :pray:

Maalesef kamera yok. 5 dairelik bir apartman. Ben ve ailem hariç diğerleri kiracı… benden başka 1 daire internet 1 i de sabit telefon kullanıyor. Böyle bir şey yapılmasını gerektirecek bir şey de yok ortada… Gün içinde olsa arıza dan dolayı biri müdahale etti yanlışlık oldu diyecem ama akşam ben evde değilken 21:00 22:00 arası kimse de müdahale etmez. Hiç aklıma da gelmedi böyle birşey. Telekom direkten yeni kabloyu çekip uçunu bina içine bırakmıştı. Ben daire den gelen kabloyu bağladım. Modem tarafı hazırdı. Bağladığım yerden şüphelendim. Oraya baktım sorun yok. Haliyle arıza kaydı açtım. Gece sadece o bağlantıya baktım. Geç saatte arıza kaydına istinaden gelen cevap üzerine (modemden hiç sinyal alınamıyor. Bina içi tesisatınızı kontrol edniz. ) Sabah multimetre ile kablo sağlam mı diye kontrol ettim. Yedek olarak aşagıda bıraktıgım rulonun içinden kesik olduğu anlaşıldı. Bu da bir tecrübe oldu. Aklıma bile gelmezdi. Bir dahakine arıza kaydı açmadan yapmam gereken belli oldu. Gelen telekom ekibine de ben hallettim gerek kalmadı diyerek gönderdik. İlginize tekrar teşekkür ederim.

Sorun sizde değil bende :smile:

1 Beğeni