Bağlantı Etiketi Hk

Merhaba arkadaşlar,
26.10.2022 tarihinde Turk.net üzerinden abonelik başvurusunda bulunmuştum fakat ne yazık ki 1 hafta kadar süre boyunca internetim bağlanmadı. Sorun turk.net kaynaklı zannedip abonelik başvurumu iptal ettim fakat turk telekom ekipleri bana bağlantı etiketi takıldığını söyleyip bağlantı sağlamamışlar. 05.10.2022 tarihinde etiket takılmış fakat ben bu süreçte başka bir iss den internet başvurusu yapmıştım. Bugün ise turk.net saha ekipleri beni arayıp kurulum için geleceklerini söylediler. Ardından hemen turk.net üzerinden yeni bir başvuru yaptım hat aktif edildiğinde modem bilgilerini girip direkt olarak kullanabilirim diye.

Turk.net müşteri hizmetleri temsilcisi yeni bir başvuru olduğu için yeniden hat çekileceğini veya bu hat diğer iss için tahsis edildiyse interneti kullanamayacağımı söyledi. Turk telekom ile iletişime geçtiğimde ise sorun olmadan hangi iss gelip kurulum yaparsa yapsın hattı kullanabileceğimi söyledi. Bu doğru mu? Kafam çok karıştı.

Hattın hangi iss için tahsis edildiğini de öğrenemiyorum turktelekom hiçbir şekilde bilgi vermiyor müşteri temsilcileri de öyle.

Ben Turk Telekom kullaniyordum TurkNet gecmeden once, gectikten sonra birebir ayni kablo sistemi ile devam ettim tek degisiklik modem arayuzundeki kullanici adim ve sifrem oldu. Hicbir sorun yasamadim ve sizin hattiniz da yerel operator tarafindan cekildigi icin takili olan portlari numaralarini falan TurkNet’e kurulum sirasinda bildirir onlar da hatti aktif ederler ancak ben gectikten sonra interinetim yoktu, Turk Telekom saha ekibi yanlis yere baglamislardi tekrar cozup, onlari bekledim.

Selamlar @xyylm34, foruma hoş geldiniz :raising_hand_man: Endişelenmenize gerek yok. Saha ekipleri durumu kontrol edecek ve en uygun işlemi sağlayacaktır. Dün başlayan aktivasyon süreci ortalama 6 iş gününde tamamlanacak :handshake:

Eğer eski hizmet numaranızı yeni operatöre vererek taşıma şeklinde geçiş yaptıysanız modem arayüzünden kullanıcı adı ve şifre girişi yapmak yeterli, kablolamayla ilgili bir değişlik olmaz ve TT ekibi gelmez. Herhangi bir sorun yaşamanız mümkün değil.

Eski hizmet numaranızı vermeden yeni başvuru yaparsanız evdeki kablolar aynı olsa bile ankastrede TT nin hat için yaptığı etikete bağlanması gerekir. Sorun yaşadıysanız ya TT ekibi etiketleme yapmadı yada TurkNet’ten gelen ekip etiket bağlantısını doğru yapmadı.