Bağalanamayan VDSL ve mağdur olan biz

Merhabalar. Salı günü vdsl geçiş için başvurdum. Cuma mesai sonuna tıktılar. Sms geldi geçişiniz tamamlanmıştır diye. Ama ortada ne vdsl var ne de başka bir şey olan adsl den de olduk. Online işlemlerden 20 den fazla mesaj atmışımdır ama takan yok. Bugün güya ekipler kontrol sağlamışlar. Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

Diye bir hata dönülmüş. Bağlantıda herhangi bir değişiklik yok. Kablolar yerinde dünkü adsl bağlı bağlantı aynen duruyor. Bina portuna bakıyorum aynı kablo bağlı aynı yere port da değişmemiş. Modem kullanıcı adı şifre bilgileri de değişmemiş . Hat değerlerine bakıyorum herşey 0 null ortada hat yok muhtemelen port boşta şuan. Konu ile ilgili ne TurkNet bir şey yapıyor ne de türk telekom. Evde 2 üniversite öğrencisi var. Finallere benim yüzümden çalışamıyorlar. Adsl 3 megabit hız veriyordu bıktığımızdan değiştirelim dedik elinize yüzünüze bulaştırdınız. Ne olur bugün bu işi halledin gerçekten takılmak için istemiyoruz internet lazım. Mobil paket almaktan yıldık artık.

Olur da ilgilenirseniz destek numarası :40607367

Türk Telekom saha ekiplerine 2021011500081216177 numaralı arıza iş emrini ilettik.

mail : hrnctl@gmail.com

Dediklerinizden emin olmak için hat değerlerinizi paylaşırmısınız ?

Ankastre kablonuzu kontrol ettirmenizi öneririm.Hattınızda size ulaşan herhangi bir Download ve Upload hızları görülmemekte.

Elektrikçiden rica edin ankastre ve kablo ölçümü yapmasını isteyin.

Aynı ankastre kablosu bağlantılarıyla dün adsl bağlantısı vardı evde.Bağlantılara hiç ellemedim aynen duruyorlar. En son ana pano ile test ettiğimde kayıp %2 civarında idi. Vdsl için yeni bir hat çekmek gerekmiyor diye biliyorum ? Yanılıyor muyum ?

VDSL geçiş işlemi sonrasında ankastre üzerinde kablo değişimi yapılabiliyor TT ekibi tarafından sizin adınıza etiketli başka bir kablo olabilir kontrol etmelisiniz.

Panoyu kontrol ettim herhangi bir yeni kablo yok eski bağlantı aynı şekilde bağlı. Ama kabloların içinde akım yok görünüyor. Muhtemelen yeni port verdiler bana ve kablosu panoya çekilmedi diye düşünüyorum

1 Beğeni

OİM üzerinden Saha Ekibi yönlendirilmesini isteyip kontrol ettirebilirsiniz.Size özelden attığım mesajı da inceleyebilirmisiniz kısa bir bilgilendirme yaptım.