(B)ilgisiz Turknet Destek Ekibi

16 Aralık 2024 online işlemler de telefon kullanım detaylarını göremediğim için aranma talebi iletmiştim.
Aradılar konu hakkında 84350084 nolu destek kaydı açıldı ve 23 Aralık gününe kadar bir problem yoktu gayret seyrinde ilerliyordu ancak 23 Aralık günü öğleden sonra saat 15 sularında Mizgin hanım tarafından aranarak arızanın giderilip giderilmediği soruldu bende kontrol edip telefon kullanım detaylarının hala görünmediğini söyledim ancak o bana sinyal sorunun olduğunu söyledi ve destek kaydıma baktığımda destek kaydım internete bağlanamıyorum dsl ışığı yanmıyor olarak güncellenmiş üzerine türk telekoma arıza kaydı bırakılmış ve ben yanlış anlaşılmayı düzeltmek için 23 aralıktan beri beni aramaları için ulaşabildiğim yerden arama talebi iletiyorum ancak 48 saattir hala ne arayan var ne soran sosyal medya ekibi zaten beni hiç dikkate almıyor. 7 yıllık TurkNet kullanıcısıyım son 1 yılda TurkNet destek ekibi ile yaşadığım sorunları şimdiye kadar hiç yaşamadım. Son 1 senedir TurkNet destek ekibi ya müşterilere yetişemiyor veya müşteri memnuniyet politikalarında ciddi bir güncelleme yaptı.

Merhaba, aranma talebinizi ekibimize ilettik. Tarafınıza kısa süre içinde dönüş yapılarak destek olunacaktır.

Bu arada telefon detaylarımda görünmeye başladı onun için teşekkür ederim. Ancak yanlış ve eksik bilgilendirme onuda geçtim arıza yokken arıza varmış gibi göstermek birde üstüne modem ip alıyorken ve ben bunu online işlemlerde görüyorken tt ekibine arıza kaydı oluşturmak akıl kârı değil

15-20 dk önce Ali bey aradı görüşme sağladık. Durumu izah ettim. Üst yöneticilerine bildireceğini niye durduk yerde talebin “İnternete Bağlanamıyorum- Dsl Işığı Yanmıyor” başlığına alınma nedeni hakkında tarafıma dönüş yapılacağını söyledi. Konunun takipçisi olacağım.