Aynı arıza talebinde bulunamam

Müşteri temsilcisinden bugün böyle bir şey duydum, hizmet verip haklarını kullanamayan bir şirkete üye olmanın hüsranı içimize git gide doluyor, arıza kaydının 3-4 günü bana TT tarafından altyapınız bu kadarı destekliyor cümlesini 15 gün sonrasında arkadaşınla gel kampanyası para iade süresi bittikten sonra, telekomdan böyle böyle dendiği için, aynı talebi oluşturamam gibi bir ibareyle karşılaşıyorum. Traji komik ama gerçek, biz nasıl hizmet almak için para ödüyorsak bu hizmeti bize sunmak için de TurkNet para ödüyor fakat haklarını aramak müşterilerini sevindirmek bu kadar zor olmasa gerek.

Maalesef ben yaşadığınız sorunu anlamadım? Müşteri hizmetleri temsilcisi ne söyledi? Siz arkadaşını getir kampanyası ile ilgili sorun mu yaşadınız? Hizmet aldınız mı? Paylaşımdan hiç bir şey anlaşılmıyor

4 Beğeni

Açıkçası bende birşey anlamadım :roll_eyes:

2 Beğeni