Ayıp Değil Mi?

BIKTIM

3412221164800702-pulSJ5fl
ortalama nasıl 56 oluyor.

YETER YA VALLAHİ BIKTIM
ortalama 64 download 7.7 upload pinge bak 37 bu mu FİBER? Bu sorun artık çözülmezse operatör değişikliği beni bekliyor. Sürekli ekip geliyor her seferinde söylüyorum TTNET’lik bir durum yok sinyal altyapı vs gayet iyi kaliteli, ama TurkNet kaynaklı bu dalgalanma sorunu vs bir türlü giderilmiyor.

FTTH altyapıda 100’lük paket kullanıyorum. Hızımın dalgalanmasından şikayetçiyim bu hem download hem de upload için geçerli. Ayrıca pingiminde fırladığı oluyor. Bunu destek birime iletiyorum bana gelip

"İlettiğiniz sonucu kontrol ettim kabul edilebilir değerde olduğunu gördüm, mevcut arızanız bulunmadığından dolayı destek kaydınızı sonlandırdım.

İyi günler dileriz."

şeklinde cevap veriliyor. 100’lük pakette ortalamanın 72 olduğu hız mı kabul edilebilir? 10 olan uploadın ortalaması 8 bu mu kabul edilebilir? Artık yani burama kadar geldi derler ya o seviyeye geldim. Her zaman çalışan insanlara saygı duydum, insancıl yaklaştım fakat sürekli bir boş vermişlik seziyorum. Ya 100 Olan hızımda ben FİBER’de neden ortalama 72 ile kullanıyorum. VDSL’de bile bu kadar kayıp olmamasına rağmen TurkNet sorunu neden çözmüyor. Bu sorunlar devam etmesi halinde artık bende İSS değiştireceğim. Etrafımıza TurkNet TurkNet diye reklam yaparken gördüğümüz muameleye bakın.

Selamlar @SineQ, yazınızı okudum. Sakin olmanızı ve endişelenmemenizi rica ediyorum. Bağlantı problemleri her halükarda çözülür. Yakın zamanda oluşturulmuş bir destek kaydınız bulunmuyor. Sizin için 57324352 numaralı destek kaydını oluşturdum. Ricam, bu kayıt içerisinden gerekli testleri paylaşmanız. Süreci buradan birlikte takip edelim :handshake:

Alperen bu sorun yaklaşık 2 aydır var sorun etmedim ama artık can sıkıcı olmaya başladı. Oyunlardaki ani ping fırlamaları kopmalar. Buyrun 10 dakika önce verilen cevap…

Sadece kendinizi benim yerime koyun.

Fiber internette kayıp olmaz bu yüzden ne modem arayüzünde ne de online işlemlerde hat değerleri diye bir kısım yok. Hız konusunda sıkıntı yaşıyorsanız öncelikle ev içi bağlantınızı kontrol edin.

*Hız testini özellikle kablolu olarak yapın.
*Hız testi sırasında bilgisayarın arka planda indirme yapmadığımdan emin olun.
*Bilgisayarda veya modemde bant genişliğini kısıtlayan bi ayarınn açık olmadığından emin olun.

1 Beğeni

Hocam dediklerinizin hepsi yapıldı. Zaten kabloların döşenmesi etmesi 4. ay olacak. Tesisat yeni yani. Daha önceden böyle bir sorun yokken durduk yere mi çıktı diyorsunuz. Kablolu kablosuz farketmiyor hocam o eskidendi.(Kablolu bağlantı kullanıyorum) Şimdi ki wifi sürücüleri kabloyla aynı değerleri zaten veriyor. Bakın sorun hızın düşük olması değil. Dalgalanmadan kaynaklı düşme. Sürekli dalgalanıyor canımı sıkmaya başladı. Aynı altyapıda Türk Telekom kullanan yan komşuda bu sorun yok.

Buyrun sizin için anlık test yaptım. Bakar mısınız lütfen?

Kullandığınız fiber internet fttb yani banaya kadar olan fiber sistem ile mi internet kullanıyorsunuz?

1 Beğeni

Hayır hocam daireye kadar FİBER.

Türk telekom ne yazık ki binaya gelen altyapıyı yeterince yüksek kapasiteli olarak yapmıyor. Eğer öncede dediğim gibi bilgisayarınızda veya modeminizde hız kısıtlaması için yapılmış bir ayar yoksa binaya gelen altyapı binadaki abone sayısını karşılayacak kadar güçlü değilse bunun içinde hızınız kısıtlanabilir.

FTTH altyapıda kapasite sorunu mu? bundan bahsedilebilmesi için herkesin 1G falan kullanması gerek sanırım

Her kabloda olduğu gibi firber kablolarında bir sınırı var, türk telekomun fiber bağlantı yaptığı videolarda çoklayı cihazlar kullanarak 1 fiber kabloyu çok kullananıcıya böldüğünü gördüm eğer kullanıcılardan birkaçı bile 500 mbit civarı hız kullanıyorsa gpon sisteminin üst sınırı olan 2.5 gbit hıza ulaşması çokta zor olmasa gerek.

Hocam o dediğiniz yöntem FTTB sistemde mevcut. Binaya kadar Fiber gelir oradan dairelere CAT kabloyla dağıtılır. Burada bu durum söz konusu değil. FTTH altyapı kullanıyorum ben.

TEK İSTEDİĞİM YETKİLİ ARKADAŞLARIN EMPATİ YAPMASI.

ŞU DALGALANMAYA BAKAR MISINIZ?

aynı sorun esenler bölgesinde de var bizde çözüm bekliyoruz ama sorun nerdeyse 1 aydır çözülmüyor

Aynı bu şekil anlattığım gibi mi oluyor sizde de?

Saçmalıklar devam ediyor.

89 dediği testte ortalama 64.

1 Beğeni

Dalga geçer gibi cevapların üzerine bir test daha yaptım. Al bir de buradan yak. Yetti artık sorun düzeltilmez ise TurkNet’e veda vakti. Enes bey varken bu sorunlar dile getirilmeden çözülüyordu çözüm bulunuyordu geçiştirmek yerine. Şimdi ise herkes bir geçiştirme kafasında kimse müşterinin problemiyle ilgilenmiyor. FİBER kullanıyorum 11 Mbps kayıp var normal diyor hadi ona da eyvallah dedik al yeni hız testi yaptım 63 çıktı bu mu normal.

https://www.nperf.com/r/3413758625771966-ZOx9B2IX

Merhaba, Bu yaptığınız testler kablolu mu kablosuz mu ?

Kablolu hocam kablolu.

1 Beğeni

Başka router ile test yaptınız mı acaba

Zaten son olarak onu deneyeceğim birazdan. Xiaomi Mi Router AX1600 aldım bufferbloat için onu deneyeğim.

1 Beğeni