Atlak Port ve Kesinti

Merhabalar
Yaklaşık 5 6 gündür TurkNet abonesiyim. Abone olduktan sonraki 2. gün 35 mbps olan internetimi alt yapım izin verdiği için 100 mbps’ye yükseltmek için akış açtım. Açtığım akışa istinaden sözlü olarak CC üzerinden geri dönüş sağlandı. Geri dönüşü sağlayan MT arkadaş bana “portunuz da arıza var atlak port problemi yaşıyorsunuz bundan dolayı yükselmiyor. Bunun düzelmesi için Türk Telekom tarafına arıza bildirimi sağlıycam 36/48 saat içinde çözülecek. Bu süre içerisinde kesinti yaşayabilirsiniz.” şeklinde bilgi verdi. 4 gündür kesinti yaşatmayan internet bugün tamamen gitti. Saha dolabı hemen evimin yanında 30 40 metre var aramda. Hiçbir şekilde Türk Telekom ekipleri gelmedi ve kablolarımda kurulum aşamasında 0 dan çekildi. Ama bugün internetim hiçbir sebep yok iken kesildi. Çağrı merkezi çalışanıyım. Home office olarak çalışma sistemindeyken bu kesintiler sebebiyle ücretimden kesiliyor. Bu tür konuların olmaması için veya verilen süre içerisinde çözülmesi için THH veya BTK Şikayet Portal’ına mı bildirmem gerekicek ? Hızlandırabileceğim başka hangi işlem olabilir ? Önerilerinizi bekliyorum.

şeklinde dönüş almışsınız. Destek kaydınıza telekom a bildirilen iş emri ile ilgili olarak 20201031 ile başlayan iş emri numarası verildi mi? verilmedi ise not olarak iş emri numarasını talep edin.

Arıza ID :2020102900077954954

Arıza Durum Açıklama : Olumsuz Teyit verildi

Şeklinde iş emri verildi

Arıza Bildirim Tarihi : 27-10-2020 16:56:31

Fakat ne gelen var ne giden. Çözen de yok. Tarafıma sabit şablonlar ile bilgi veriliyor. Kimse açıklayıcı veya hangi safhada olduğunu söylemiyor. Bende bir telekominikasyon çalışanıyım. Bu tür durumlarda son kullanıcının hangi kurumlara başvuracağını gayet iyi biliyorum fakat TurkNet’i daha öncede kullandım böyle bir konuyla orada karşı karşıya kalmak istemiyorum asla. Fakat Türk Telekom’a baskı yapmaları gerekiyor. Ekipler salıveriyor sadece.

Kaydınız hâlâ teyit aşamasında. Destek kaydınıza not olarak teyit aşamasında kaldığını arızanın ne zaman giderileceğini yazın

Bugün TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden geri dönüş sağlandı Türk Telekom alt yapısında arıza bulunmadığı ve iç tesisat sebebiyle problem olduğu belirtildi. Gülünç bir durum ki kurulumu Türk Net ekibi yaptı ve iç tesisatı kullanmamak için 50 tl kablo parası verdim. Tekrar kurulum ekibi gelecek bakacak. Eğer kurulum ekibi bunu çözerse 99 TL ücret alacak. 2 gündü hem çalışamadığım için paramdan oluyorum hemde ekstra para veriyorum. Bu konunun peşini bırakmıycam tüketici hakem heyetine başvurucam. Hem çalışamadığım günler için hemde istenecek 99 tl için uyuşmazlık tutarı alıcam. Yeter artık. Bu kadar tezatlık olamaz.

2 Beğeni