Merhaba,
Kullanıcı adı ve şifrenizin değişimini isteyip, modemi sıfırlayın ve yeninden kurun.
Hocam bende pppoe hataları yaşıyorum, ip almam 5 10 dk sürüyor, 2 farklı modem ile denedim durum aynı.
Temsilci pppoe id şifremi değiştirdi çözüm olmadı.
Hattımı alt üst etti, herşeyi kontrol etti en ufak sıkıntı yok dedi. En son port değişimi yapalım dedi, ben istemedim. Kötü porta denk gelirim, herşey daha kötü olur diye.
Yapılabilecek baska birşey var mı ?
Bu işlemlerden sonra düzelme olmadıysa bağlı olduğunuz SSG, pandemi nedeniyle kapasitesinin neredeyse tamamını kullanıyor olabilir.
Bu yüzden sana IP vermesi uzun sürüyor olabilir.
Temsilci ssg bng kapasitelerini de kontrol etti, kapasiteler için gayet iyi dedi
Bir fikrim yok, saha dolabı ile SSG arasında latency olabilir.
O temsilci de işin içinden çıkamadı, en son çözüm bulamadan destek kaydımı kapattık İstanbul içi ne kadar latency olabilir ki…
bunu yapınca sorun çözülür mü
Ugur reisss yazdım kullanıcı adı ve şifre değişimi istiyorum yazdım hangi erişimize ait ka ve şifre değişimi istiyosunuz dedi bende modem şifre bilgisi yerinde yazan ka ve şifre dedim doğru mu acaba
Evet, PPP kullanıcı adı ve şifrenizin değişimini isteyin.