Arıza Müşteri Ankastre Kablosu Kaynaklıdır

Merhaba, yaklaşık 3 hafta önce nakil işlemi başlatmıştım. Nakil işlemi tamamlandı ama halen daha internet erişimim yok nedeni ise başlıkta olan ankastre kablosuyla alakalıdır, eve TurkNet’ten geldiler bişeyler yaptılar ve sorunu TürkTelekom çözer dediler, 1 haftadır TürkTelekom’u bekliyorum ama ses yok onlarda, bu sorunu kendim halledemez miyim, lise son sınıfım derslerime bile katılamıyorum, parası neyse ödeyeyim şu sorunu çözeyim ya da siz ekiplerinizle bu sorunu çözseniz ?

Destek kaydından arıza kaydı oluşturduysanız Türktelekomun sayfasından takip edebilirsiniz durumu. TurkNet ankastre kablolarını birleştirmesi için Türktelekoma uçlarını bırakıyor. Elektrikçi ile ankastre/direk bağlantısını yapabilirsiniz.