Ariza müşteri̇ ankastre kablosu kaynaklidir - tt tarafinda sorun tespi̇t edi̇lmemi̇şti̇r

Donanım haberde sorunumu yazdım dsl bağlantım yok falan bana aynen şu mesajı attı yetkili ((Merhaba, 108 TL’ye yerinde destek ekiplerini yönlendirebiliriz. İç tesisatta sorun yoksa ücret alınmayacaktır. Kayıt içerisine detay olarak talebinizi iletmeniz yeterli olacaktır.)) Ekstra olarak online işlemlerde arıza var dediğimde başlıkta yazıyı attılar. Napöam gerekiyor anlamadım. Kimsenin bilgi verdiği yok türktelekomdan yetkili gelip baktığında bana gösterdi geliyor internet dedi bunu türk telekom ekibinin çözmesi gereliyor. 2 ayda bu 2. Kez yaşanıyor ve 1 gün sonra sınavlarım başlıycak. Yardım etsin bir yetkili artık apartmanıma bir TurkNet yetkilisinin gelmesi gerekiyor.
Destek Numarası: 40622196

Arıza iş emrine göre kayıt telekom a bu sabah iletilmiş ve dsl ışığı yanmadığı şeklinde. Telekom ekipleri kontrol edip çözeceklerdir.

Telekom ekibi geldi zaten fakat kabloyu değiştirdi internet gelip gelmediğine baktı ve çözülmedi. Bana TurkNet ekiplerinin gelipözeceğinden bahsetti.

Şuan bana sadece bekleniz mi diyorsunuz. Donanım haberdeki arkadaş 108TL den bahsetmişti ondan soruyorum.

Telekom bugün geldi ve dsl ışığını yakamadan gitti ise bunun TurkNet ile ilgili olacağını sanmıyorum. Eğer modemde dsl ışığı yanıyor ve kurulum yapmanıza rağmen internet hizmeti alamıyor iseniz 108 tl karşılığında yerinde destek ekibini talep edebilirsiniz. Yerinde destek ekipleri iç tesisatta yada kurulumda bir sorun varsa çözerler ve size ücreti yansıtırlar. Eğer sorun abone kaynaklı değil ise ücret alınmaz telekom a sunulmak için rapor tutulur.

Turk telekomdan bir kişi geldi ve elinde büyük bir cihaz vardı kabloyu değiştirdi galiba ve interner geliyor mu diye baktı diye. Sonrasında bir kablolara bir kart takıp ekipler bakıcak dedi. Yani işlem henüz bitmemişti diye anladım ben.
Bu arada bu forum çok iyi olmuş. Benim de soeunumu inşallah yarın gelip çözerler artık tt mi yapar TurkNet mi orasını bilmiyorum.

2 Beğeni

Yeni abonelik ise TurkNet ekipleri de kurulum için geliyorlar ve sizden belgeleri teslim alıyorlar kurulumu yapıyorlar. Öncesinde de randevu için arıyorlar umarım kısa sürede işlemler tamamlanır hizmetinizi alırsınız.

Yeni abonelik değil 1 yıldan fazla aboneyim. İlginiz için teşekkürler bir gelişme olursa yazarım

1 Beğeni

benim bina yeni hatlarım yeni ama bir den internetim gitti destek kayıtdı açtım sorun senden dendi bende elektirikci çağırıdım adam sende sorun yok dedi 100 lira aldı gitti ordan bir kazık yedik sonra TurkNet’den ekip geldi oda sende sorun yok dedi gitti şimdi bana online işlemden Telekom Sistem Mesajı geldi sorun müşteri kaynaklı diyor ben ne yapcam anlamadım

Gelen mesajı dikkate almayın. Onlar sistem tarafından otomatik gönderilen mesajlar. Bazen müşteri olarak TurkNet ten bahsedilebiliyor. Teyit amaçlı TurkNet tekrar iletiyor Telekom a

Teşekkürler benim oturduğum eski eve interneti taşımışlar ö yüzden internetim yokmuş fatura adresim bile şuanki oturduğum ev :joy: boşuna elektrikçi çağırdık 100 lira verdim

1 Beğeni

Nakil talebiniz mi vardı? Neden interneti taşımışlar ki?

Yoktu şanssızlık işte :joy:

1 Beğeni

ve hala MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA deniyor :smile: bu işin sonunda para alacaklar gibi duruyor benden

Talebiniz olmadan Size bilgisi verilmeden nakil olmuş ise TurkNet bu mağduriyeti ücretsiz olarak giderir diye düşünüyorum @EFG

Öyle dediler ödemeyecekmişim

bu iş yaş TurkNet saha ekibinden aradılar senin iş karışık dediler :smiley:

TurkNet sistemde şuan oturduğum yeri görüyor türk telekom başka bir adresi görüyor :smiley:

Bbk karışmış olabilir. NVi sitesinden adresinizin doğruluğunu teyit edin Ana Sayfa - Adres Kayıt Sistemi bbk kodunu iletin ilgili kuruma

Merhaba, ben tt’den önceden dondurmuş olduğum TurkNet aboneliğime (mayıs başında açılan) geçiş yaptım. Tt’yi 24 mayısta tt müdürlüğüne giderek kapattırdım. Akşamına internetimizi kestiler. TurkNet’e interneti açması için başvuruda bulundum. Arıza kayıt kısmına aldılar ve 2 gündür inceleme yaptıklarını söylüyorlar. Dün sorunu ttye ilettiklerini söylediler. Tt bugün sorun, müsteri kaynaklı ankastre kablosu sorunudur diye geri dönüş yapmışlar. Başından beridir dsl ışığımız yanıyor. Tt’den hiçbir teknik ekip de gelip kontrol etmediler zaten. Sorunun kablo sorunu olduğunu hiç düşünmüyorum. Şuanda ne yapabilirim? yakında proje sunumlarım ve finallerim olacak. Yardım edebilirseniz çok müteşekkür olurum.

Bina girişinde bulunan ankastrede adınıza etiketli yeni bir uç bırakılmış mı kontrol ettiniz mi?