Arıza Kayıtlarınızın Nasıl Sonlandırıldığını Kontrol Edin

Başka birisinin açtığı konuyu kilitlemişler ama bu önemsenmeyecek bir durum değil. Sizin sorumluluğunuzda olan 3. Arıza kaydından sonraki destek talebinizde size teknik servis ücreti çıkarıyor TürkTelekom otomatik olarak. Türknet veya tüketici mahkemesine başvurun kesinlikle. Bu yaptıkları resmen şark kurnazlığı. Beni arayıp tehdit etmişlerdi sonradan logları değiştirip. Ben de elimde mail ve ekran görüntüsü olduğunu söyleyince bir şey yapamamışlardı ama şimdi direk her arıza kaydını müşteri kaynaklı diye kapatmaya başlamışlar anlaşılan. TürkNet’in de bu konuyla alakalı bir tedbir alıp müşterilerini koruması lazım. Buradaki moderatör arkadaşlar iletebilecekleri yetkililere biran önce iletsinler durumu.

2 Beğeni

Şikayet ve önerinizi ilettim. Teşekkürler.