Arıza kaydına CEVAP VEREMİYORUM

Arkadaşlar arıza kaydım halen açık ama cevap verme kapanmış. En son kurulum ekibi randevusu verilmiş bugün için daha gelen giden yok. Öğlen tekrar mesaj gelmiş aynı kişi kurulum ekibine bilgi verdim sizden randevu alacaklar diyor. 2 gün önce bugüne randevu oluşturmuştu zaten anlamadım.

Arıza/Destek No : 35966942

Sorunum DSL sinyali geliyor modem ip alıyor YAPA SANTRALİNDEN yapılması lazımmış belki de basit bir çözüm için 2 haftadır internetsizin kurulum ekibi yollayacaklarmış şimdi de :frowning:

Arıza kaydına niye cevap veremiyorum bilmiyorum?

Sistemsel bir hata olabilir

1 Beğeni

Halen cevap verme kapalı resmen yasakladı adamlar :joy:

Yine ekibe randevu verilmiş tarihini bilmiyorum.

Dün için de verilmişti gelen olmadı bana dün için randevu olmadığını söylediler bu sefer şimdide yeni randevu var yine bilmiyorum tarihini :slight_smile:

Düzelmiş cevap verme kısmı bu sefer ben cevap vermiyorum. :rofl:

1 Beğeni

küstüm oynamıyorum :joy: :joy:

1 Beğeni

Ben de açılan VAE destek kaydına cevap veremiyordum bugün düzelmiş kaç gündür süreci durdurmalarını başka iss ye geçtiğin için iptal işlemlerini başlattığımı yazmak istiyordum.

2 Beğeni