Arıza Kaydım Telekom Ekiplerine İletilmiyor ve Yeni Abonelik Açamıyorum

821059 hizmet numaralı aboneliğimin bulunduğu adreste, 12 Haziran Çarşamba gününden beri internet bağlantım yok. 76223522 numaralı Destek Kaydını oluşturdum, Türk Telekom’a ilettik arızanızı, 36 saat içerisinde giderilecek dediler. Bekliyorum bekliyorum, sorun gideren yok. Kendi imkânlarım ile bölgedeki Türk Telekom Müdürü ile iletişime geçtim. Yaşadığım arızayı anlattım. Benim bölgeme ekipleri gönderdiklerini, komşularımın arızalarını giderdiklerini fakat benim adresim için TurkNet tarafından kendilerine iletilen bir arıza kaydı olmadığını, iş listelerinde görülmediği için ekip yönlendiremediklerini ve bu yüzden de arızayı gideremediklerini söylediler. Çarşambadan beri, bu durumu her gün TurkNet’e yazdım OİM üzerinden; aldığım tek cevap, “Türk Telekom’a iletiyoruz, aciliyetinizi bildiriyoruz, bize iletilen bilgileri size ulaştıracağız…” şeklinde oldu. Fakat hiçbir çözüme ulaşamadım.

Bugün, yeniden 76223522 Destek Kaydım üzerinden TurkNet yetkilisi ile görüştüm. Telekom’a iletilmiş bir kayıt olmadığını, bu yüzden de ekiplerin arızamı gideremediğini anlattım. Yeniden bilgi gönderdiklerini söylediler. Akabinde, bölgemdeki Türk Telekom Müdürünü aradım. Kendilerinin iş ekranına hâlen bir arıza kaydı düşmediğini, bu sebeplede ekipleri sevk edemediğini belirtti.

Ben de bunun üzerine, çözüme ulaşmayan 76223522 numaralı Destek Kaydımı kapattım. 76435961 Destek Numaralı yeni kaydımı açtım ve orada da durumu belirttim. Telekom tarafına arıza kaydımı iletti iseniz, arıza iş emri numarasını bana söyleyin, onunla işlem yapmaya çalışayım dedim. Ama o konuda da cevap alamadım. “Ekiplere ilettik, bölgede çalışamlarını sürdürüyorlar…” cevabından başka hiçbir şey yok. Ekipler ise, kendilerine hiçbir arıza kaydının ulaşmadığını söylüyorlar.

TurkNet tarafından ne doğru dürüst bilgi veren var, ne de sorunu gidermeye yönelik yardımcı olan… Hâlâ internetim yok ve Telekom’a iletilmiş destek kaydı da yok.

Aynı zaman dilimi içerisinde, yazlık evime de internet almak için yine TurkNet’e başvuruda bulundum. 3971820 hizmet numaralı başvurumda, ekipler geldi ve evimin yanındaki telefon direğinin deprem dolayısıyla yıkıldığını, bu yüzden internet bağlayamadıklarını, yeni kablo çekeceklerini söylediler.

Bugün Türk Telekom ekipleri yazlık evime gelip yeni direk diktiler ve evime kadar kabloyu çektiler. Akabinde, “Eski kaydınızı altyapı yok diyerek iptal ettik, yeni kayıt açın, TurkNet ekipleri gelip bağlasınlar.” deyip ayrıldılar ikametimden. TurkNet OİM üzerinden eski abonelik başvuruma bakıyorum; Telekom yetkisinin iptal ettik dediği kayıt, “17 Haziranda bağlanılacak.” uyarısıyla duruyor TurkNet tarafında. Bu hizmet numaralı başvurumu iptal ettirip, yeniden abonelik başvurusunda bulunmak için TurkNet’e ulaşmaya çalışıyorum, sonuç yine hüsran. Ne arayan var, ne de ben birini arayabiliyorum.

Yine kendi imkânlarım ile, yeni bir abonelik başvurusunda bulundum. 3977484 hizmet numaralı başvurum alındı. E-Devlet üzerinden kayıt doğrulamasını falan yaptım. Fakat, uygulamadan girip baktığımda, “Dijital Sözleşmeyi Onayla” kısmı bekliyor olarak görülüyor. Onaylamak için E Devlete giriyorum fakat onayda bekleyen işlem yok diye bilgi veriyor E Devlet. Ki, zaten ben başvuru esnasında dijital sözleşme onayını tamamlamıştım…

Yani, 1 haftadır ne yeni abonelik açabildim; ne de hâlihazırda kullandığım internetin arızası giderildi. TurkNet’ten bu kadar soğuduğum bir dönem olmamıştı. Telefonla ulaşamıyorum, beni aramaları için Twitter Destek Hattına yazıyorum, yine arayan olmuyor. Kendi imkânlarımla Telekom ekiplerine ulaşıyorum bu sefer de hatâ TurkNet tarafında çıkıyor. Umarım buradan bir çözüm bulabilirim artık…

Merhaba, ekiplerimiz arıza kaydınızı 2024061300116342321 referans numaralı iş emri ile Turk Telekom ekiplerine iletmiştir. Süreci Online işlemler Merkezinden takip edebilirsiniz.

Twitter Destek Hattına saatler önce mesaj attım, aranacağım söylendi fakat hâlen beklemekteyim…

Yeni abonelik “başvurularım” hakkında beni arayacaklar mı peki? Bigli vermek için. Ayrıca benim bilgi vermem gereken durumlar da var.

Ekiplerimiz kesinlikle sizinle iletişime geçip probleminizi çözümlemek adına yardımcı olacaktır.