Arıza kaydı oluşturmama rağmen kimse bakmıyor

Merhabalar, Dün saat 12:10 da internetim gitti Türktelekom kaynaklı galiba. 19:00 gibi geldi dünden beri hızım 3 mbps arıza kaydı oluşturmuştum hala bir gelişme yok uygulamaya bakan yok lütfen yardımcı olurmusunuz ?

Valla kardeş iş emri açılmış ise ttnet bakmıyorlar malesef kapatılıp müşteri kaynaklı deyip ğeçiyor kısaca Ttnet ekipleri den tanıdık varsa mutlaka onlara ulaş yoksa çözülmez

Olay TurkNet’e kaldı şuanda Turktelekom arızasını giderdi. Ama benim internetin hızı düzelmedi internetimin hızını TurkNet ayarlayacak ama hiç bir yanıt vermiyorlar

Kardeş bir Modem değerleri ararmisiniz

ayni derdin bi degisigi bendede var surekli baglantim kopuyodu kablo degistim.ankastreden daireme
snr.margin 8.0
line olan yerde 15.9 21.9
oldu iyi mi bilmiyorum.ama.dowland 25 dustu upload 2500 dustu :), 75 megabit paketini kullaniyorum.ve suda.var 3 tane modem denedim ayni ve crc hatalari asiri olmaya basladi

Beyler böyle degleri atarsanız sağlıklı bilgi verebiliriz yardımcı olmaya çalışırım