Arada Kopma Problemi

Merhaba,
Yaklaşık 2 haftalık TurkNet vdsl 100 abonesiyim . Modem olarak tplink Archer vr600 kullanıyorum .Hız olarak 93 94 olarak almaktayım , hiç bir problem yok . Fakat bazen kopma oluyor sanki . Televizyonda YouTube veya telefonda sosyal medya , tarayıcı gibi uygulamalarda yaklaşık bi 20 sn hiçbir şey açılmadığı oluyor . Modem arayüzüne girdiğimdede ilk başta bağlantı yok olarak gözüküyor ama aslında bağlı, acaba bununla bir ilgisi olabilir mi ? Destekler kaydı açtım ve son 24 saatte hiç bir kopma yaşanmamıştır dendi . Yardımcı olabilirmisiniz ?
image
Ekran Resmi 2022-02-08 17.43.09

@CKLasT cemal arkadaşımız bu modemler hakkında detaylı bilgiye sahip yardımcı olacaktır.

modemin log kayıtlarına bakın kopma gibi bir şey hissettiğiniz zaman. Eğer ppp lcp down ibaresi varsa kısa süreli internet kesintisi yaşamış olabilirsiniz. DSL ışığınız 6 gündür yanıyor. Hat ile ilgili bir sorun değil. Sürekli aynı saatlerde yaşanan bir durum ise bağlı olduğunuz rotada anlık trafik yönlendirmesi yapılıyor olabilir. Son olarak da modem in ara yüzünde wan ayarlarının içinde bağlı kalma süresi ile ilgili bir değer varsa onun sonuna 1 tane daha 0 (sıfır ekleyin) Aynı şekilde dhcp ayarları içinde ki bağlı kalma süresini de 3600 den 36000 e çıkarın.

2 Beğeni

Merhaba modem ayarlarından ipv6 seçeneğini kapatıp sadece ipv4 ayarı ile test edermisiniz.

@ModeratriX @frknl @MehdiUygun destekleriniz için teşekkür ederim . --Lütfen DNS’nizi manuel olarak yapılandırın.-- sorunu ile ilgili detaylı bir arama yaptım ve tplink vr serisi kullanıcılarında sıkça TurkNet 'e geçtikten sonra bu hata ile karşılaşılmış . Maalesef pek anlamıyorum tabiri caizse tak çalıştır kullan tüketici grubundanım . Bazı forumlarda DNS 8.8.8.8, 8.8.4.4 olarak kullanılması tavsiye edilmiş . Onu bir deneyeceğim , eğer olmaz ise TurkNet ilk aydan veda edeceğiz gibi durmakta. @KASPAROV ipv6 hiç açmadım , v4 olarak kullanıyorum .

1 Beğeni

Merhaba

Modem vr600 hangi versiyonunu kullanıyorsun v1 veya v2 de sorunlar olduğunu okumuştum.
Vr600 Firmware yazılımları mevcut onları deneye bilirsiniz sorun devam ediyorsa
TP Link VR600 Firmware

Merhaba @CKLasT , v3 kullanıyorum . 8.8.8.8 ve 8.8.4.4. olarak yaptım fakat yinede çözülmedi. --Lütfen parametrelerinizi tekrar yapılandırın. Eğer sorun hala devam ediyorsa, ISS’niz ile iletişim kurun.-- notu çıkmakta özellikle arayüze ilk girdiğimde .
image

1 Beğeni

Merhaba

TP link vr600 V3 bu sürümü (Archer VR600(EU)_V3_201122) dener misin. Benim vr2100 de bu sürüm yüklü crc hatası az alıyorum.

Merhabalar ,
Az önce Türknetten aradılar , Kesintilerin tarafıma otomatik olarak abonelik başında tanımlanan Aİle Profilinden dolayı olduğunu ilettiler. Bir 20 dakika sonra sorununuz çözülmüş olacak dendi . Eğer oda olmazsa paylaştığınız sürümü yükleyeceğim . Teşekkür ederim .

2 Beğeni

Son sürüm ben yüklediğim de crc sn de artıyor ve bazı şeylerde sorun yaratıyor sizdede gördüğüm kadarıyla crc artıyor en iyi sürüm şuanlık

(Archer VR600(EU)_V3_201122)

Problem ne durumda çözüldü mü?

@ModeratriX Aile profilini kaldırınca sorun ortadan kalktı , son bir kaç saattir modem arayüzüne devamlı girip çıkıyorum . Herhangi bir kesinti yaşamadım ve uyarı almadım . Umarım bu şekilde devam eder

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim. Umarım arızasız bir şekilde hizmetinizi kullanmaya devam edersiniz.

1 Beğeni

11 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıt girilmesine izin verilmiyor.