Anlamsız Kesinti

Türk Telekom ekipleri santralde dönüşüm yaptıkları için (bilgi TurkNet tarafından verildi) internet portum değişmiş ve yanlış porta bağlı olduğum için internet alamıyormuşum. Benim anlamadığım nokta şu madem yapılacak dönüşümden haberdarsınız, madem yanlış porta bağlı olduğumu görebiliyorsunuz neden ben internet hizmeti alamıyorum? Ya da bu Telekom başka firmanın müşterisinin portunu değiştirirken diğer firmaya hiçbir şey demiyor mu? Sırf bu saçmalıktan dolayı ne ders yapabiliyoruz ne de iş.

Sanıyorum ki kayıt açmışsınız ve bilgiyi size bakan temsilciden almışsınız. Konu hakkında TurkNet Turk Telekoma bildirim yapar ve sorunun en kısa sürede çözülmesi için uğraşır. Süreci burada ne yazık ki hızlandıramıyoruz.

Abi iyi hoş diyorsun da bunu bana TurkNet’in demesi çok mu zor? Yönlendirdik Telekoma diyecek sadece. Hep uzmanlarımız size dönecek diye geçiştirilmekten cidden çok sıkıldım.