Ankastre'yi kontrol etmeden sürekli "TT Kaynaklı Arıza Yok" diyen Telekom'a karşı Türknet'in bir yaptırım gücü yok mu?

Sms de gelmedi. Telekomdan gelen de olmadı? Neye göre arıza kaynaklı bizden değil deyip kapatıyorlar?

Destek kaydına neden resetlemeliyim diye sordum ama, sizce modemi resetlemeli miyim yanıt gelmeden? TurkNet’ten gelen arkadaş modemi ankastrede de test etti bu bilgilerle ve sorun yoktu? @Baran @EFG @ModeratriX @TworA

Bazen modemde elektrik dalgalanması gibi nedenler yüzünden bilgiler silinebilir veya karışabilir. Modem resetleme bu yüzden istenir.

1 Beğeni

Öyle bir şey olsaydı TurkNet’ten saha ekibi modemi ankastrede test ettiğinde de düşük çıkmaz mıydı? Ankastrede hız 27 mbps’ye çıkmıştı.

Hiç bir fikrim yok maalesef :thinking::person_shrugging:

1 Beğeni

Bende bina girişinde kutuda daireme gelen kablomu bulamadım. Kabloların hepsi daire daire EC/KC tipi etiketliydi Etiketlerin bazıları sökülmüş(düşme ihtimali yok). Dairelere gelen kabloların üstlerinde EC/KC tipi boncuk etiketlerde daire numaraları yazıyordu. Destek Kaydı oluşturdum. Beklemedeyim. Otomatik Sistem mesajı ile arıza yoktur- arıza tespit edilememiştir yazısını görüyorum. Gelen giden ekip yok :slight_smile: Bende Modemimi kapalı mı tutayım arıza gözükmesi için?

benim de problem var 4. kez TT kaynaklı arıza yok diyor, port değişse problem yaşamayız ama değişmiyorlar.

TurkNet kullanan karşı komşumda bir sorun yok. Wifi üzerinden yaptığım Upload hızı bile benden yüksek.

  1. mu 10. mu artık bilmiyorum, “TT kaynaklı arıza yok” diyor. TurkNet 13:28’de iletiyor telekoma, 14 dakika sonra, telekom 13:42’de “TT kaynaklı arıza yok” diyor.

Bu destek kaydının kapatılıp telefon arızası kaydı açmak istiyorum ama kapatma seçeneği de yok.

Merhaba, müşteri numaranızı veya açmış olduğunuz destek kaydınızın numarasını bana özel mesaj üzerinden sorununuzla birlikte iletir misiniz? Ben size yardımcı olmaya ve daha detaylı bilgi vermeye çalışacağım.

2 Beğeni

Merhaba, mesaj gönderdim.

@burakcaliskan kablonuzu bulmanın en basit yolu evinize giden kablonun bağlı olduğu ucların tam karşısındaki 2 uç dışarıdan giriştir. Bu bağlantı şekli değişmez.

54 adet daire var :slight_smile: kabloların ucunda EC/KC tipi etiketli ve daire numaraları yazılıydı. daireme gelen kabloda bu etiketi bulamıyorum.(bazı dairelerin kablolarında halen mevcut) isimsiz kabloları ellemek istemediğimden destek kaydı açtım. Sonuç olarak bu kabloların etiketi binamız tarafından gerçekleştirildi düzenlendi. Panoyun düzenlenmesi için bina bütçesinden para harcanarak o kutu düzeltiliyor. Her gelen ekip arkadaşların düzensiz kablo çekmesi bizim hattımızın etkilenmesi durumu ortaya çıkartıyor. Son çare olarak kablo bulma yöntemlerini kendimiz yapacağız gibi gözüküyor.

İnternette Sorun Yok, Başka Sorun da yok.
Tek Sorun pano içerisinde kablo etiketlerinin bazılarının olmaması.

Benim talebimde benim kablom hangisi ise o etiketin Ekipler tarafından Hattı ellemeden,kabloya zarar vermeden, bu etiketin belirlenmesi.

Dün bina olarak Fiber optik için imza toplayıp Müdürlüğe verdik. Dilekçe Takip Numarasının oluşmasını bekliyoruz. Bakalım dönüşleri ne olacak belki bakır kablolar ile hiç uğraşmak zorunda kalmayacağız.

Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR (DOĞRU)
FAKAT benim talebim ARIZA değil Kablonun Etiketlenmesi doğrultusundaydı.

Turk Telekom saha ekipleri yine “TT Kaynaklı Arıza Yok” diyor. Sadece bir kez geldiler, ondada kapıyı bizzat açtım, bir daha gelmediler. Ama TurkNet ısrarla sürekli Telekom’a ilettik, ankastreye kadar kontrol edecekler diyor. Telekom da Arıza Yok diyor oturdukları yerden. Neyi kontrol ediyorlar gelmeden? Gelmediklerini, gelmeyeceklerini bilmiyor musunuz? Telekom üzerinde hiç bir yaptırım gücü yok mu TurkNet’in?

3 Temmuz Cumartesi günü TurkNet gelip sorunun iç tesisatta olmadığını söylemişti. Pazar günü internet gidip geldi ve Down. 25, UP. 5. oldu, Telefonumda çalışmıyordu, internet 25’e çıkınca deneyeyim dedim, çalıştı, konuşurken tekrar kesildi. Modemin ışıkları da gidip geldi ve Down tekrar 18’e düştü, telefon da tekrar kesildi. Pazar günü bu işlemi kim yaptı? Türk Telekom yapıp geri bozduysa santralden, TurkNet’in müşteri kaybetmesi için bunları yapıyor bence. 8 gün oldu sürekli TT kaynaklı arıza yok diyorlar gelmeden.

Mesajımı aldınız mı? En azından geri dönüş yapıp yapmayacağınız konusunda bir şey söyleyebilir misiniz? Sizi diğer konularda aktif görüyorum o yüzden soruyorum.

Selamlar, ben bana dün yazdığınızdan sonra durumunuzu uzman ekip arkadaşlarıma iletmiştim. Şu an hizmetinizi tekrar kontrol ettim.

Turk Telekom saha ekipleri saha dolabından bina girişindeki ankastre kutusuna kadar tüm detayların kontrollerini sağlıyorlar.Çalışmaların ivedilikle tamamlanması adına saha ekiplerine bilgi verdim.Saha ekiplerinden arıza hakkında bilgi aktarılması halinde sizi de haberdar edeceğim.Bu süre zarfında modeminizi açık konumda bırakmanız yeterli olacaktır.

Gelişme oldukça ben takip edip size geri dönüş yapacağım.

1 Beğeni

defalarca söyledim telekom GELMİYOR. gelse kapıyı açacak olan benim 10 15 kez telekoma ilettiniz, arıza tt kaynaklı değil dediler gelmeden. bu kopyalayıp yapıştırdığınız kısımı defalarca okudum zaten destek kaydından. Sanırım iptal ettirmekten başka çarem kalmadı.

“aboneye iptal linki paylaşalım mı” notu düşen moderatöre de teşekkürlerimi iletiyorum. ben bulurum.

Evet farkındayım. Süreç biraz sancılı devam ediyor. Copy/paste cevapları hiç sevmem ve çok kullanmam :frowning: Sadece destek kaydınızın içerisine dönülen cevaba istinaden size o şekilde yazdım. Merak etmeyin. Ben ilgileniyorum. En kısa süre içerisinde sorununuzu gidereceğiz.