Ankastre Kablosu Kaynaklı Arıza

Merhabalar, dün sabah saatlerinde internetim gitti, destek kaydı açtırdım, bugün türk telekomdan gelip bakmışlar. Destek kaydında arıza müşteri ankastre kablosu kaynaklıdır - tt tarafında sorun tespit edilmemiştir, müşteri sorumluluğunda arıza yazıyor. Ne yapmam gerekiyor?
Bu arada mesaj daha yeni geldi ama dersler sebebiyle acilen çözmem gerekiyor bu sorunu. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Kutunun kendisi çok eski ama kutudan eve olan kablo 4-5 senelik ve cat5 kablo, gözle görünür bir kesik de göremedim. Daha önce bu kabloyla alakalı sorun olmuştu, gelip ölçmüşlerdi, şimdi kimse gelip ölçmedi. Türk Telekom ankastreye kadar sorumlu değil mi, yoksa dışardan ankastreye gelen kısım Türk Telekomun sorumluluğunda değil midir?

O zaman gelip ankastreden ölçüm yapmış olmaları gerekmez miydi, şimdi ankastreden mi kablodan mı nasıl bileceğim

Demin tekrar baktım kablolara, eğer sorun en başta kablolardan değilse bile artık kablolarda sorun var :grinning:, kontrol ederken biraz sert davrandım koptu kablo, tekrar yapmayı denedim ama muhtemelen beceremedim. Türknetin ya da Türk Telekomun buna ücreti karşılığında bakma gibi bir durumu var mı acaba, rastgele bir elektrikçiye yaptırtmak istemiyorum çünkü gelmişken girişteki ankastreye de baktırmak istiyorum. Çünkü zaten bu sorunun öncesinde de internetimle ilgili kesinti ve hız sorunlarım vardı.