Altyapım Sorgulamada Altyapı Yok Hatası

Merhabalar başlıktaki gibi altyapımı göremiyorum adsl paketim var ttnet hattımda onlarda göremedi altyapımı ama yandaki evde müstakil ev bu arada yandaki evde vdsl altyapısı görüküyo hızını vs görebiliyorum.Ay sonu TurkNet 'e geçicem bu altyapı kapsam haritasında nasıl görükür ne yapmam lazım ?

Altyapıda neyin görüneceği konusuyla türk telekom ilgileniyor. Mümkünse türk telekom aboneliğinizi sonlandırmadan önce vdls geçiş talep edin, sonrasında TurkNet 'e mevcutta kullandığınız internetin devre numarası ile geçiş yapabilirsiniz.

Davet kodu: IUS72HD99ORX

Merhaba @HRY bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne dilekçe ile başvurarak altyapı bilgi güncellemesi isteyebilirsiniz. İyi günler dilerim.

1 Beğeni

Tamamdır Vdsl kurulumundan sonra hemen geçebiliyorum değilmi TurkNet 'e bide ilk ay kaç tl çıkar bu cayma bedeli türktelekomda bu seferde cayma bedeli yüzünden kalmak istemiyorumda.

Türk telekomda halen taahhüt süreniz bitmediyse diye demiştim, yeniden taahhüt başlatırsanız yüksek cayma bedeli çıkabilir. Bunu yapmadan önce iyi araştırmanız gerekir.

Yardımınız için teşekkürler direk dilekçeyle ozaman bitiyosa sorun vdsl geçmemede gerek kalmaz değilmi?Sonrasında TurkNet kurulumu sağlıyormu tam bi bilgim yokta

Telekom altyapı bilgisini BTK altyapı haritasında günceller ve bulunduğunuz bölgede bölgede boş port ise sizin bir işlem yapmanıza gerek kalmaz TurkNet gerekli kurulum işlemlerini yapacaktır.

1 Beğeni

bu hatayı 2 3 gündür bendede veriyordu kendiliğinden dün düzeldi. ( halbuki 100mbps vdsl alt yapım var aktif olarak kullandıgım )

Bende bayadır gözükmüyoda ya bu başvururken TurkNet 'e bi sorun teşkil edermi çünki yandaki evde vdsl alabiliyo 100mb kullanıyolar ttnetin vdslini ben direk tahütüm 1 aralıkta bitiyo direk geçsem bu sorundan dolayı bi aksaklık olurmuki vdsl kurulumunda ?

Aylık paket fiyat x taahhüt süresi ay olarak = cayma bedeli
Örnek 149.90x4=599.6 gibi

1 Beğeni

Taahüt bitince bu sıfırlanmıyomuydu ya yeni anlaşma yapınca başlıyodu galiba benmi yanlış biliyorum ?

@KASPAROV 'un dediği gibi bağlı olduğunuz yerleşik operatör bölge müdürlüğü ile iletişime geçerek altyapı hakkında bilgi alabilirsiniz. Cayma bedeli hakkında detaylı bilgi almak için mevcut servis sağlayıcınız ile iletişime geçebilirsiniz.

1 Beğeni