Merhaba herkese kolay gelsin.
Teyzemlerin binaya yeni fiber kablo çekildi ve şuan da Vodafone Net Adsl kullanıyorlar, TurkNet’e geçiş yapmak istiyorlar. Diğer altyapı sorgulama sitelerinde 100Mbps Fiber gözüküyor ama TurkNet altyapı sorgulama sisteminde işlem sırasında hata oluştu diye hata veriyor. Bunun sebebi ne olabilir?
Merhaba Uğur Bey, belirrtiğiniz adresin BBK kodunu bana iletme şansınız varsa bu konuyu gerekli şekilde paylaşıp yardımcı olmak isterim.
Mesaj olarak gönderdim.
@mehmetcan Merhaba hocam. Benim aboneliğimin olduğu ilçede 2 sene öncesine kadar aynı ilçe için farklı mahalle ve adreslerde sorgulattığım bütün adreslerde altyapı olup olmadığını görebiliyordum ne hız alırım menüsünde.
Yaklaşık 2 yıldır yaşadığım ilçenin altyapı sorgulamasını yapamıyorum.
Şehri seçiyorum, ilçe ismini seçiyorum, mahalle isimleri kutucugunda herhangi bir seçenek çıkmıyor haliyle mahalle ismi seçemediğim için daha sonraki sokak no kapı no gibi detaylara geçemiyorum.
Adresten altyapı sorgulama hizmetini bulunduğum ilçe için düzeltmenizi rica edeceğim.
Müşteri numaram: 1003889