Altyapı Problemi!

İnternet aktivasyonu için Türk Telekom ekipleri binaya geldi. Sokakta bulunan internet kutusunda yer bulunmadığını söylediler. İşlemi iptal edip gittiler. Nasıl bir yol izleriz diyince Türk telekom il müdürlüğüne gidin deniyor. Benim muhattabım Türk net iken ben niye farklı firma ile muhattap oluyorum.

Altyapı sorumlusu Türk Telekom ve VAE üzerinden hizmet verileceği için Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

1 Beğeni

İyide o zaman niye sizden internet alıyorum. O zaman iptal edin böyle saçmalık mı olur

Android için Outlook’u edinin

Merhabalar, yüksek ihtimalle siz internet başvurusu yaparken bağlı olacağınız saha veya santral dolabında boş port vardı. Ancak bu port şu an dolmuş olabilir :frowning: Bu sebeple TT tarafı size bu şekilde bilgi vermiş… Port durumları ne yazık ki anlık olarak değişebiliyor ve port taleplerinin karşılanması ortak altyapı kullandığımız için yerleşik operatör tarafında :frowning: Onlara bildiri yapmanız gerekiyor.

Bu işlemi sizin için TurkNet’te yapıyor tabii… İsterseniz müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşın. Ben gerekli aksiyonları aldıp size yardımcı olmaya çalışayım.

Türk Telekom kasti olarak bunu yapiyor. Sokağa fiber çektiler. 31 Aralık 2020 ye kadar eve vericez diyi oyaladilar. Bilerek yapıyorlar.

Android için Outlook’u edinin