Altyapı çalışmasından sonra hız düşmesi

16.12.2020 tarihinde altyapı çalışması sonucu hızım düştü. Destek kayıt oluşturdum 1 saat kadar süre sonra hızım düzeldi biraz kullandım tekrardan hızım düştü. Daha önceleri de bu tür sıkıntı yaşadım 3 kere Türktelekom kaynaklı bir sıkıntı yok denildi 4. de ikna edebildim bu sefer sorunumun hızlı çözülme ihtimali var mı acaba ? resim_2020-12-17_195226

Mustafa Bey, merhaba modeminizi fabrika ayarlarına döndürüp, yeniden kurulum yapar mısınız ? Yeniden kurulum yaptıktan sonra oluşan hat değerlerinizi tekrar SS alıp buraya ekler misiniz ?

resim_2020-12-17_211357

Hocam eskiden yapa altyapısındaysan ve bölgende fiber kutu çalışması yapıldıysa geçmiş olsun yapa iptal olduğu için bu sıkıntıyı yaşıyorsun.Cozumu vae altyapısına geçmek o da çok uzun sürüyor kendimden örnek verecek olursam bu ayın 3unde Vae’ye geçiş talebinde bulundum hala bekliyorum geçişimin sağlanması için,yani yanlış yorumlamiyorsam çok uzun ve sıkıntılı bir süreç sizi bekliyoruz haberiniz olsun.

Maalesef vae’deyim.Yıllar önce kabloları çaldılar benim sorunlarda başladı o zaman 45 gün sürmüştü internetin gelmesi. Ne zaman bir alt yapı çalışması olursa benim internet bu hızlara düşüyor. Kayıt açıyorum sürekli sorun sizde deniliyor. Eve ekip geliyor sorun sizde değil deniliyor. En sonunda çözüme kavuşuyorum ama bu dediğim olay en az 1 hafta sürüyor her kayıtta 48 saat bekleyince uzayıp gidiyor.

Mustafa Bey, hat zayıflamaniz çok fazla görünüyor. Bu sorun sık sık kopmalara sebep olabilir. İnternetinizi priz üzerinden mi alıyorsunuz ?

Hayır. Tek bir kablo üzerinden modemime geliyor. Alt yapı çalışmasına kadar herhangi bir sorunum yoktu.

Mustafa Bey, abone numaranızı ve mevcutta destek kaydınız varsa, destek kaydı numaranızı buraya ekler misiniz? Ilgili ekibe ileterek size yardımcı olayım.

39588819 Teşekkürler. Şimdilik sorunum çözülmemiş olsa da ilginiz mutlu etti beni.
Abone No:1232759

1 Beğeni

Abone numaranızı da ekler misiniz ?

@mehmetcan sorunun çözüldüğü mesajı geldi fakat dsl ışığı yanıp sönüyor.

@mehmetcan yine baştan başlıyoruz sorun kullanıcı kaynaklı deniliyor. Direkten gelen kablo tek bir ekle modeme gidiyor.

arıza kaydı tekrar oluşturdum. Olacakları söyliyim size; ikinci kontrolde yine arıza kullanıcı kaynaklı denilecek, üçüncü de yine aynı cevap bu sefer TurkNet ekip gönderecek ve müşteri kaynaklı sorun yok denilecek daha sonrasında sorun çözülecek ama bu olan en az 6 gün ve 4 günü geride bıraktık.

1 Beğeni

Mustafa Bey, Evinizde farklı bir modem var mı ? Varsa farklı bir modemle deneme yapar mısınız lütfen ?

siz yeter ki modem diyin. :slight_smile:

:blush: Kurulum yaptıktan sonra bu modemde oluşan hat değerlerini atar mısınız lütfen ?

Dsl ışığı yanmıyor ki.

@mehmetcan var mı bir gelişme ?

@mehmetcan

bağlantı sağlanmış görünüyor. Ama TurkNet ekibi gönderildi.