İnternetim mart ayinin 3 ünden beri yok. 3 günde bir ariza sonu süresi güncelleniyor. Mesela dün 01.04.2022 ye kadar çozülecekdi ,şuan 04.04.2022 ye ertelendi . Daha ne zamana kadar devam edecek bilen yada yaşıyan var mı?
cevaplarsanız şimdiden teşşekkür ederim.
Maalesef bu tip genel arıza durumlarında TT dışında bu tarihi bilemiyoruz.
sürekli güncelleniyor ve kesin bi tarih bilmemekde çok kötü. En geç ne zaman çözüleceğinide mi bilemiyoruz
Arızanın veya çalışmanın büyüklüğüne göre bazen orada ki tarihten önce de çözülebilir.
Merhaba @merttas, TT tarafında yaşanılan genel arıza çözüm sürelerini ne yazık ki biz belirlemiyoruz. TurkNet olarak size en iyi hizmeti vermeyi çalışıyoruz ancak ister istemez bazı altyapı sorunları ile karşılaşıyoruz Umarım kısa süre içerisinde sorununuz giderilir ve stabil hizmetinizi kullanmaya devam edebilirsiniz.
Bu süreçte yardıma ihtiyaç duyarsanız bana özel mesaj üzerinden de ulaşabilirsiniz.
teşekkür ederim yanıtladığınız için yine bi sıkıntım olursa konu açarım
Ben de aynı problemden dolayı sıkıntı yaşıyordum.
Ancak bugün çözüldü problemim. Size tavsiyem bütün kanallardan TT taciz etmeniz.
Örneğin twitter’dan TT destek hesabına yazın onlar sizi arayacaktır.
Ardından OİM’deki arkadaşlardan TT hizmet numaranızı öğrenin ve bağlı bulunduğunuz TT il müdürlüğünü arayın. Durumu ve önemini anlatın.
Bunları 2-3 gün aralıklarla tekrarlayın.
%67 zam yapmasını biliyorlar gelsinler bir de altyapıyla ilgilensinler.
Merhaba @merttas, bugün ayı beşi… Genel arıza durumunuz devam ediyor mu?
Evet devam ediyor. Sürekli ertelenmeye devam.
8 nisan a ertelediler bu sefer
Şimdi gördüm. Güncellediğiniz için teşekkür ederim. Yarına kadar bekleyelim. Eğer tekrar sorun ileri bir tarihe atılırsa bu sefer gerekli aksiyonlarımızı almaya başlayalım.
bu sefer 12.04 e ertelediler @EFG
Enes Bey e ilettim. Müsait olduğunda dönüş yapacaktır
Mesajınızı aldım. Ben şimdi bu durum ile ilgili gerekli aksiyonları alabilmek için sizin hizmetinizle birebir olarak ilgilenen netuzman arkadaşlarıma durumu iletiyorum. Gelişme olursa sizi mutlaka bilgilendireceğim.
yok mu bi haber bi gelişme
@EFG actım dondurmayi 1.5 aydir netim yok diye dondurmustum
Lokasyonda yaşanılan geniş çaplı bir kablo arızası var sanırım. Bu bilgiyi aldık. Muhtemelen bu sebeple size verilen tarihler ileri atılıyor Biz bu konuyu takip etmeye devam edeceğiz. Şu an zaten hizmetinizi dondurmuşsunuz. Genel arıza durumu çözüme ulaştığı zaman hizmetinizi tekrar aktif hale getirirsiniz.