Merhabalar,
Alt yapı sorgularken aşağıdaki sorunu alıyorum.
Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.
Teşekkürler.
Merhabalar,
Alt yapı sorgularken aşağıdaki sorunu alıyorum.
Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.
Teşekkürler.
Boş port yoktur muhtemelen veya fiber çalışması vardır.
Yukarıda arkadaşımın yazdığı gibi boş port olmayabilir. Eğer hali hazırda aboneliğiniz varsa geçiş yapabiliyorsunuz sanırım.
Altyapı çalışması olduğu için geçiş işlemi yapılamıyor.
Yan binamıza(hemen bitişik bina) hizmet verilirken daha 2 hafta önceye kadar İnternet olan binaya nasıl hizmet verilemiyor merak ettim detayını
Yüksek ihtimalle bölgenizde kapasite sorunu var. Bu yüzden altyapı sağlayıcısı Türk Telekom yeni abonelik açılmasına izin vermiyor. Yan binanıza şu anda hizmet verilebiliyorsa muhtemelen yan binanızla farklı saha dolaplarına bağlısınız.
Bu konu ile alakalı detay bilgiyi nasıl alabilirim peki? Süreci hızlandırmada faydası olabilir ana sorunu öğrenebilirsem.
Bu konunun net bir çözümü yok Türk Telekom ile iletişimde olun.