Alt yapı çalışması sonrası hız düşüşü

1 hafta önceki alt yapı çalışması öncesinde 74.8mbs download 7.4 upload alır iken yapılan hizmet çalışması sonrasında download hızım 34mbs upload hızı ise 7.9mbs olarak yaklaşık 7 gündür devam ediyor…
Modem ayarları ve güncellemeler en iyi stabilite için el ile güncellenmiş olup güncellemeleri kapattım ve Keenetic Extra AC 1200 dls modem router kullanıyorum.
Ancak download hızı da alt yapı çalışmasından sonra düşüş meydana geldi.
Online İşlemler den bunun ile ilgili de teknik destek talebi oluşturmuştum.
Bugün ttnet ekibi evime geldi önce direkte bulunan kutuyu sonra oradan eve gelen kablo hattını ve modeme gelen kabloyla baktıkların da hatta 79mbs download 8.1mbs upload olduğu hem modem hemde kendi cihazların da mevcut olduğu telefon ile resim çekerek ispat örneği aldım.
Ancak alt yapı sonrası bu düşük download hızı hala değişiklik göstermedi ve vea alt yapısındayım…

Destek Numarası
40511847

Devre Numarası 8817441425

Abone No
2767161590

Müşteri No
1147602

Modem arayüzünden attığınız hat değerlerine bakarsak modeme kadar 79 mbit hız ulaşıyor. Wifi ile değil kablolu hız testi yapınız. Hızın testlerde düşük olması modemin wifi ayarlarıyla alakalı bir durum ve hat değerleriniz çok iyi.
Wifi gelişmiş ayarlarında max iletimi kapalı konuma getirip deneyin.

Burdan kayıtlara bakamıyoruz biz.

:joy::joy:
Murat Bey hız testleri zaten ethernet cat6 AWG 19 kablosu ile yapılmaktadır…
Online İşlemler de sefa bey e de bunu defalarca kez yazdım size de yazayım…
En sonunda video çekip atacağım

Burda attığınız örneğe bakarak söyledim bunu.

Üstte ki ttnet in eve gelip yaptığı ölçüm ethernet ile bağladılar ölçüm modem ile aynı geliyor… sorun dns veya ip ile alakalı olabileceğini düşünüyorum…
Çünkü alt yapı çalışması öncesi 75 76 MBS download alırken alt yapı çalışması bitti benim download düştü sorun burda

Size tekrar söylüyorum modeme kadar 79 mbit hız ulaşıyor. Aynı modemi kullanıyoruz. 5ghz frekansında en az 70/72 mbit hız alıyor olmanız gerekiyor. Eğer modeme uzaksanız 2.4ghz ile bağlı olabilirsiniz ve mesafeden dolayı tam hız alamazsınız. Eğer söylediklerim sizi tatmin etmiyorsa bir pc ile kablolu hız testi yapınız. Yada modemi fabrika ayarlarına sıfırlayıp tekrar kurulum deneyin. Ne benim nede kayıtlarınıza bakan teknik ekibin yapabileceği bir şey yok.

Modem adsl/vdsl menüsünden dns adresi değişirip deneyebilirsiniz.
Önerebileceğim dns adresi:
Dsn 1
1.1.1.1
Dsn 2
1.0.0.1

İp ile sorun varsa modem sol menüden
Sistem gösterge paneli
Daha fazla göster’e tıklayıp
Durum
Bağlantı kuruldu yazan bölümün karşısındaki “Yeniden başlat” butonuna tıklayarak ip’nizin yenilenmesi sağlayabilirsiniz.

1 Beğeni

Modem bilgisayarın dibinde ve yatağımında da 50 cm uzağında bilgisayarı kapattığı için fabrika ayarlarını artık sabah kalkınca sizin yardımınızı alarak yapmayı düşünüyorum… konuyu kapatmazsanız sevinirim…
Belki ben gibi sorun yaşayan görüp yazar hem onlara da tavsiye verebilirsiniz…

Sabah dediklerinizi yapacağım.
1 haftadır bu konu can sıkmaya başladı…
Hatta şu anda hangi güncelleme kurulu modeminiz de???

Size bir tavsiyem. Modem antenlerinin hepsi tam dik konumda olsun bu şekilde hiç sağlıklı bir wifi kullanımı sağlayamazsınız. O antenler 360 derece etrafına sinyal yayar. Bu şekilde hepsi farklı yöne bakarsa modemin 5cm yanında bile olsanız sağlıklı bir bağlantı alamazsınız wifi ile.

1 Beğeni

Ben alpha sürüm kullanıyorum.
3.6 alpha 16 yüklü.
Profilime tıklayın Facebook grup linkinden grubumuza katılın size daha detaylı yardımcı olabilirim gün içinde.

Profiliniz gizli gözükmektedir.

Tamam istek beklemede

Bende 3.14.2 yüklü güncelleme yapınca 3.6 mıydı 3.5 miydi ona yönlendirmişti

@Murat042 bey Mevcut KeeneticOS sürümü: 3.6 Alpha 16 sürümüne çekince işler düzeldi… Yorumlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim… Konuyu kapatıp müşterilere yardımcı olması için bence konuyu kaldırmamanızı tavsiye eder teşekkür ederim…

1 Beğeni

Sorununuzun çözülmesine sevindim. İyi kullanımlar. :slight_smile: