Aktivasyon (telefon hattı) sorunu

Önceki abonelik başlangıcında da aynı sorunu yaşadım, bir ay sonra tekrar başvuru yaptım yine aynı sorun. Bu nasıl bir sorundur ki bir türlü çözülemiyor. İlk aboneliğimde destek kaydına gelen mesajda ‘‘Türk Telekom a telefon başvurunuzu yaparken bir sorun yaşıyoruz’’ denilmişti. Bu sorunu daha önce yaşayan var mı ve ne zaman çözülür?

Evet bu sorunu yaşayanlar mevcut TurkNet adınıza sürekli Telekom a başvuru yapar ve çözülmesi için talep gönderir. Belgelerinizde imzalar ve kimlik fotokopisi okunaklı ise sorun olacağını sanmıyorum

2 Beğeni

Belgelerde imzalar ve kimlik fotokopisi okunaklı bir şekilde gönderdim, zaten olmasaydı onaylamazlardı diye düşünüyorum. Sorun sizce ne kadar sürede çözülür?

Süre konusunda net bir şey söylemek doğru olmaz. :roll_eyes:

şöyle bir cevap aldım, ya Türk Telekom ya da TurkNet de bir hata var ama anlamadım.

Bir hata yok. Bu mesaja göre sizin bağlı bulunduğunuz santral yada saha dolabına fiber hat çekilip cihaz bağlanacak. Bu tarihe kadar Telekom bakır altyapıya yatırım yapmayacak gibi görünüyor

Yani TurkNet’ten ADSL internet hizmete alamayacak mıyım?

Telekom dan gelen mesaja göre altyapı yok diyebiliriz

Nasıl oluyor ki böyle birşey, üst katta akrabalarım Türk Telekom kullanıyor çevremde birçok kişi de kullanıyor, yeni bağlatanlar da var. Bir bana mı altyapı yok?

Mevcut aboneler için geçerli değil, yeni abonelere yeni port veya kablo gibi düşünün. Eğer Telekom yalan söylemiyor ise durum bundan ibaret

1 Beğeni