Aktivasyon süreci

Selamün aleyküm 06.05.2021 tarihinde sıfırdan başvuru yaptık online işlemlerde aktivasyon süreci başlamamış gözüküyor belge yüklemede hala kimliğimi başvuru yaptığım gün yükledim halen değişmedi
Bu sabah yani 08.05.2021 de mesaj geldi altyapı sorunu fln yazıyor yardımcı olurmusunuz @EFG

Gelen mesaj

Online işlemlerde ki süreç

Port sorunu olabilir diye tahmin ediyorum boşta port yoktur tahminimce adresiniz üzerinden güncel bir altyapı sorgulaması yapıp görebilirsiniz
https://netspeed.com.tr/altyapi-sorgula/

Türk Telekomdan gelecek cevabı beklemek lazım

Cevap gelmedi sadece ayın 10unda tekrar başvuru gönderdi halen daha cevap gelmedi

Merhaba @Polat54, ben size yardımcı olmaya çalışacağım. Müşteri numaranızı bana bu durumunuzu özetleyerek özel mesah üzerinden iletir misiniz?

Merhabalar, aktivasyon işleminizde yaşanılan sorun nedeniyle sizinle ilgilenmeye başlamıştım. Arkadaşlarıma durumunuzu özetleyerek bilgi verdim. Gün içerisinde sizinle telefon üzerinden sözlü olarak iletişime geçmişler. Gerekli bilgilendirmeyi vermişler. Umarım kısa süre içerisinde tüm işlemler tamamlanır ve internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Tüm süreçte olduğu gibi tekrar istediğiniz zaman bana ulaşabilirsiniz.