Aktivasyon sağlandı internet yok

Öncelikle hepinize iyi günler.eski operatörümde internetim sık sık kesildiği için türkneti aradım ve şuan böyle böyle bi sorunum var türknetli olursam aynı sorunu yaşar mıyım diye temsilci bana geçiş yapalım sorun olmaz olursa da zaten teknik destekten arıza açarsınız biz ilgileniriz dedi ben de geçiş yaptım.1 haftada geçişim tamamlandı beni aradılar aktivasyon tamamlanmıştır diye fakat ben zaten onlar aramadan önce modem kullanıcı adı ve şifreyi kurmuştum.o an beyfendiye ama şuan internetim yok görünüyor dedim.bikaç dk önce tamamlandı işlemleriniz biraz sonra gelir dedi ve kapattı.sonra bekledim bekledim internet yok.ben de destek kaydından arıza oluşturdum telekoma iletildi dedi.çözüm aşamasından sonra müşteri kaynaklı arıza yok diye mesaj geldi.öncelikle bu ne demek bilmiyorum sordum destek ekibine cevap net bir alamadım.sonra arıza teyit aşamasında yazdı ben bu lar ne diye bi yandan google da araştıtıyorum bi yandan destek ekibine soruyorum destek ekibi zaten cevap vermiyor.3. gündeyiz ne adam akıllı cevap verdiler ne de internetim geldi.bu durumda ne yapmam gerekiyor.internetim gelmiyecekse hala zamanım varken ben aboneliğimi sonlandırmak istiyorum abone no 1992631.destek no 40903737

1 Beğeni


Bunların anlamını bilen biri açıklar mı?

DSL yanmıyor diye bildirim yapılmış TurkNet tarafından telekom da sorun yok dsl yanıyor demiş. TurkNet tekrar dsl yanmıyor sorunu devam ediyor diye telekom a bildirmiş. Telekom un teyit etmesi için bekleniyor. Bu aşamada siz eğer apartman dairesinde iseniz bina girişinde bulunan ankastrede adınıza etiketli yeni bir kablo bırakılmış mı onu kontrol edin.

Şimdi gidip bakacam ama ben geçiş yapmıştım neden yeni etiket bırakılsın ki?hemen bakıp geliyom.

1 Beğeni

Hocam gidip baktım kutuya benim kablolar eski operatörün etiketine bağlı 4adet boşta kablo var 2 porttan 2 li şekilde ayrı ama etiket yok onlarda kendi kablomu söküp o ikisinde deniyeyim mi

1 Beğeni

Bir deneyin. Bazen ekipler yeni etiket bırakıyorlar bu yüzden kontrol etmenizi ilettim. eğer yeni bir etiket yoksa ve boşta ki kabloların rengi mavi beyaz (turuncu beyaz) değil ise dokunmayın. Destek kaydı üzerinden verilecek cevabı bekleyin. Ayrıca adınıza telekom a iletilmiş iş emrini https://kurumsalohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula adresi üzerinden takip edebilirsiniz.

Ve bu mesaj var atmayı unutmuşum olumsuz teyit ne

Üste cevabını vermiştim. Yaşadığınız sorunun devam ettiğini TurkNet telekom a iletmiş. Olumsuz teyit bu.

Ben kabloları deniycem o

1 Beğeni

Kabloyu denedim olmadı

Bu durumda ne yapmam gerekiyor bi bilgin var mı?

Telekom ekiplerinin müdahale etmesini bekleyeceksiniz maalesef.

Peki olumsuz teyit diyolarsa aynı şeyi bi daha yapmazlar böyle olursa çözüleceğini sanmıyorum siz ne düşünüyosunuz konu hakkında?

Olumsuz teyidi TurkNet iletti sizin arızanız çözülene kadar Telekom ile belirli periyortlarda iletişimde kalacaklar. siz takibini destek kaydı üzerinden yapabilirsiniz. Eğer TurkNet size yerinde destek ekibi talebi sunar ise onu da kabul edin. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

Peki ama bu bahsettiğiniz süreç ortalama kaç gün sürer uzun sürecekse ben bekliyebileceğimi sanmıyorum.bu arada cevaplar için teşekkür ederim.dün yorum hakkım bitti

1 Beğeni