Aktivasyon kurulum ekibi randevusu verilmiyor

Tam 1 hafta oldu her gün arayıp destek kaydı bırakıyorum sizi arayıp randevu alınacak diyorlar ne arayan var ne soran home office çalışıyorum bunu da belirttim ne yapmam gerekiyor ?

Selamlar. Ekiplerin yoğunluğun dan kaynaklı bazen küçük gecikmeler yaşanabiliyor. Müşteri Numaranızı benimle özel mesaj üzerin den paylaşır mısınız ? Durumunuzu arka planda yetkili birime aktaracağım.

bunu iletirmisiniz bir yetkiliyle bağlantınız varmı bilmiyorum ama aktivasyon ekibi ciddi anlamda sorunlu.aktivasyon bölümü çok ama çok kötü.bugun 5.günüm millenicomdan TurkNet 'e hala geçemedim.

1 Beğeni

Tamamdır. Ben arka planda yetkili arkadaşlara durumunuzu ilettim. Sağlıklı günler diliyorum. @Berkant35