25.10.2020 de TurkNet 'e obone oldum ve bu tarihten 07.11.2020 tarihine kadar aktivasyon işlemleri bir türlü tamamlanamadı türknetten 2 kişi geldi ankastrede ismim olmadığı için arıza kaydı açıldı ve dendi ki 2 gün sonra TT ekibi gelir ve hat işlemlerinizi yapar diye ama ardından 1 hafta geçti ne gelen var ne giden ilgili ekiplerin ilğilenmesini istiyorum.
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm ama burası bir forum. Size bu konu ile alakalı kaydınıza herhangi bir dönüş sağlandı mı?
Hayır bir hafta oldu hiç ses seda yok bizde TurkNet 'e geçtiğimiz için sevinmiştik sevincimiz kursağınızda kaldı tabiri caizse.Toplam süre ise 15 gün oldu
Aynı sorunu bir hafta da ancak çözdüm Twitter hesaplarına yazabilirsin. Ek olarak sürekli spam yap destek kaydından illa dönerler hiç merak etme. Ek olarak telekom gelip ankastre de işlem yapmış mı onu kontrol et daha sonra şikayet hattını yada aktivasyon hattını ara bir şekilde ulaş ve geldiklerini aktar. Dilersen iş emri ıd yolla kontrol edelim.
Eyvallah reis iş emri 2020103100180411162
Bu id ile arıza görüntülenmiyor başka var mı 2020 ile başlayan ?
2020103100180413404 bide bu var arıza ıd falan da yazıyor
Bu numara ile de görüntülenmektedir. Ankastre kutunuza bakın adınıza kablo çakılmış ve etiketlenmiş olmalı eğer öyle yapıldıysa bunu destek kaydına yazın tarafınıza evde kurulum ekibi gelecektir. Süreç tekrar uzarsa detaylı bakarız beraberce
Hemen inip bi bakayım zannetmiyorum ama
Daha önceden abim d smarttan internet almıştı onu iptal ettik onun adına da bi etiket var portta
Kolay olacaksa sizin için bunu bir denemenizi tavsiye ederim Telekom ekipleri orada D4 gördüyse o porta atama yapar gider.
Nasıl yani anlamadım kabloyu deneme amaçlı takayımmı yani porta
O kablo zaten porta bağlı değil mi kutuda ? Kutuda bağlıysa eğer sizin iç tesisata giden kabloya başlayın demek istedim
Yok porta bağlı değil o kablo açıkta TT ekibi hiç gelmedi zaten gelse haberimiz olur
Aynen öyle reis bende işkillenmiyor değilim eyvallah