Aktivasyin sürecinde ilgisizlik

Aktivasyon için sesli onay gerektiğini söylediniz belgeler elinize ulaştı ama iletişime geçmiyorsunuz biz aradığımızda da telefonunuzu açmıyorsunuz.

Öncelikle aramıza hoş geldiniz. :slight_smile:
TurkNet online işlemler üzerinden destek kaydı oluşturarak sizi aramalarını rica edebilirsiniz.

2 defa kayıt oluşturup beni aramalarını talep ettim. Şu an da telekomda taahütüm bitmiş durumda süreci hizlandirabilecek bişeyler yapabilirseniz sevinirim.

TurkNet abonelik işlemi 7 ila 12 gün sürebilmektedir.

Zaten 10 günden fazla oldu ptt kargonun geçikmeleri yüzünden

@EFG arkadaşlarim sizin bu konularda yardımcı olduğunuzu söyledi bi el atarsanız müteşekkir olurum😂

Farklı bir telefon numarası üzerinden TurkNet ekibini arayabilirsiniz veya 2-3 gün bekleyip duruma göre form sitesindeki yetkili arkadaşlar size aboneliğiniz hakkında yardımcı olabilirler.

Merhaba. Kurulumlar; kargo, bölgesel yoğunluk v.b gibi nedenlerden dolayı süreç değişebilmektedir. Enes beye ulaşın, durumu izah edin.
Şu numaraları arar mısınız? ( 08:00-17:00)
0 212 355 1700 ; 0 850 288 80 80 ; 0 850 288 30 24 ; 0 212 703 4371 ; 84 ; 0850 288 10 10 ; 0850 288 80 84

Mesele bu süreçler değil ki sabah saatlerinde beni aradilar hattın yasal sahibi babam olduğu için onu aramaya eklemeye çalıştım telefonunu açmadı bende 1 saat içinde tekrar arayın dedim ne kimse aradı ne de cevap verdiler yani tek gereken arayıp sesli onay almaları