Aktivasyon için sesli onay gerektiğini söylediniz belgeler elinize ulaştı ama iletişime geçmiyorsunuz biz aradığımızda da telefonunuzu açmıyorsunuz.
Öncelikle aramıza hoş geldiniz.
TurkNet online işlemler üzerinden destek kaydı oluşturarak sizi aramalarını rica edebilirsiniz.
2 defa kayıt oluşturup beni aramalarını talep ettim. Şu an da telekomda taahütüm bitmiş durumda süreci hizlandirabilecek bişeyler yapabilirseniz sevinirim.
TurkNet abonelik işlemi 7 ila 12 gün sürebilmektedir.
Zaten 10 günden fazla oldu ptt kargonun geçikmeleri yüzünden
Farklı bir telefon numarası üzerinden TurkNet ekibini arayabilirsiniz veya 2-3 gün bekleyip duruma göre form sitesindeki yetkili arkadaşlar size aboneliğiniz hakkında yardımcı olabilirler.
Merhaba. Kurulumlar; kargo, bölgesel yoğunluk v.b gibi nedenlerden dolayı süreç değişebilmektedir. Enes beye ulaşın, durumu izah edin.
Şu numaraları arar mısınız? ( 08:00-17:00)
0 212 355 1700 ; 0 850 288 80 80 ; 0 850 288 30 24 ; 0 212 703 4371 ; 84 ; 0850 288 10 10 ; 0850 288 80 84
Mesele bu süreçler değil ki sabah saatlerinde beni aradilar hattın yasal sahibi babam olduğu için onu aramaya eklemeye çalıştım telefonunu açmadı bende 1 saat içinde tekrar arayın dedim ne kimse aradı ne de cevap verdiler yani tek gereken arayıp sesli onay almaları