Akşam 8 den sonra kasıtlı hız düşürme

5 Aydır TurkNet kullanıcısıyım, Vodafone İnternetin taahhüt bittikten sonra hattım kapanmadan TurkNet 'e geçiş yaptım. 1. Ayımda İnternet hızı hat değerleri fevkalade iyiydi ne ping sorunum vardı nede hızla ilgili bir sorunum vardı. 2. Ayda akşam saatlerinde 1 saatlik bir kesinti oldu ondan sonra hız değerlerimde hafif dalgalanmalar ve pingimde sıkıntılar olmaya başladı destek kaydı açmama rağmen bağlantınızda sorun yok gibisinden hep kopyala yapıştır cevaplar aldım. Şuan 5. aya girmiş bulunmaktayım faturam çıktı +10 ücretle en yüksek 75mbps paketini kullanıyorum ne hikmetse bir haftadır ne 20mbps nin üstüne çıkabiliyorum nede doğru düzgün bi online oyun oynayabiliyorum ping 1000ms lere kadar fırlıyor. Defalarca destek kaydı oluşturdum günlerdir bir geri dönüş bile yapmadılar.
Yapay bir şekilde hat değerlerimle oynadıkları aşikar fakat ne TurkNet bu konuda bir çözüm sunuyor çözümü geçtim, artık destek kaydına bile dönen yok.
Destek kayıtlarında bütün teknik bilgilerle beraber adım adım ilkokul çocuguna anlatır gibi anlatmama rağmen yoğunluk vs vs zırvalarla geçiştirdiniz. Son bir haftadır interneti ben mi kulanıyorum internetmi beni kullanıyor artık belli değil. Kullanmayın tavsiye etmeyin rezil ötesi hizmet

11 Aralık 2020

12 Aralık 2020

15 Aralık 2020

16 Aralık 2020

TurkNet ya da başka bir sağlayıcı neden bir müşterisini kasıtlı olarak, bile bile kısıtlasın ki? Sonuç olarak siz bu hizmete para veriyorsunuz ve şirkette bundan dolayı para kazanıyor. Değerlerdeki bu düşüşle ilgili Online İşlemler - TurkNet üzerinden Teknik Destek>Yardım Merkezi>Arıza>İnternet>Arıza sorgulama sonucu hızım düşükle ilgili seçenek çıkarsa oradan kayıt açıp yollayın. Pinginizin yer yer artması ile ilgili olarakta ekipler bu sorunun farkında ancak detay isterseniz bu konuya giderek gerekli bilgiyi alabilirsiniz.

2 Beğeni

Peki o zaman 5. Ayda her kesintide daha kötüye giden hat değerleri için bir açıklamanız var mı ? Bakın kasıtlımıdır bilemem ama SNR değerleri düşmeye başladıktan sonra modemi binadaki kutunun oraya indirip orada dahi test ettim acaba gelen kablo sıkıntılımı diye yok aynı ve bazen resetlediğimde anlık olarak DB 20-21 leri görüp düşüyor. Diyelim ki altyapı yetmiyor 4 Ay boyunca 79mbps aldım şuanda mı yetmemeye başladı aksine. Ben ne kadar üstüne gidip destek kaydı açtımsa o kadar kötüleşti internetim.

Buyrun bir örnek:
resim

2 Beğeni

El birliği yapmışlar :astonished:

1 Beğeni

Son durum aynı 95 liralık faturayı yolladılar gelmesi gereken hız 75mbps, aldığım hız an itibariye 25mbps :smiley:
Mezopotamyada mı yaşıyoruz çözemedim.

Tekrar güncelleyeyim 17 Aralık saat 12 :20 civarlarında iyice kötüleşti artık sayfalar açılmıyor. Destek kayıtları bana ben destek kayılarına bakıyorum.

Aylar sonra konuyu tekrar güncelleyeyim aralıktan bu yana hat değerlerim düşmeye devam
şu an güncel hat değerlerim


görüldüğü üzere snr margin değeri 9db ya kadar düştü download tarafında ve modem arayüzünden baktınca fec,crc,ses,los değerlerim hataları her geçen gün artıyor daha iyi bi alternatif var mı yok. Kötünün iyisi destek kayıtlarındaki temsilcilere konuyu sürekli anlatıyorum hala bi arpa boyu ilerleme söz konusu değil.

Bu zamanlarda snr düşmesi normal. Herkes evde ve TT bazı paket kullananlar için hız tanımlaması değerlerini değiştirdi. Herkesin hızı arttı. Haliyle dolap kapasitesi azaldı. Bundan sebeptir ki hat değerlerine yansıdı. Kapanma öncesi 15 olan snr değeri şuan 11 oldu. Receive power kısmında artış söz konusu. Bunun sebebi kapasite azalması zaten. Dolap kapasitesi dolduğu için size bu hızı ulaştırmak için daha fazla güç gerekiyor. Bu durumda sizin veya TurkNet in elinden birşey gelmez. TT bölge için kapasite arttırma yapmadığı sürece bu değerler ile kullanmak zorundasınız.

2 Beğeni

Bundan sonra vdsl yatırımı görmeniz çok zor. Artık fttb yatırımları yapılıyor.