ADSLden VDSLe geçiş işlemi

Turknet geçişim bugün tamamlandı. Özgür iletişim 35 paketi tanımlı ama bağlantım modem arayüzünde ADSL olarak gözüküyor ama oimde modem buluşuyor VDSL yazıyor. Bu durumu ben düzeltebilir miyim yoksa turknet veya turktelekom kaynaklı bi sorun mudur?

Geçiş işlemlerinde İlk ADSL Kurulum yapılıyor VDSL’e geçme için TürkNet Online İslemler’den destek talebi oluşturun.

https://turk.net/destek/nasil-yaparim/internet-hizmetimi-nasil-degistirebilirim/adslden-vdsle-nasil-gecerim.html

2 Beğeni

Destek kaydı oluşturdum teşekkürler.

1 Beğeni

zaten oim de vdsl gözüküyor modeme vdsl kurulum yapması gerekmez mi? :thinking:

DSL türü otoda zaten ama vdsl aldığımda bağlantı sağlanmıyor.

O konuyu tam bilmiyorum ama bende geçiş yaptığımda bana böyle dediler ilk kurulumu ADSL yapıyorlarmış sen talep edersen VDSL’e geçiş yapıyorlarmış.

1 Beğeni

VDSL geçişi turk telekom ekiplerinin yaptığı fiziksel bi işlem midir peki?

Evet fiziksel port değişimi gerekir sahada.

Geçiş 3 gün sürüyormuş sanırım TT ekibindeki tanıdığım birine söylesem işim çabuk hallolur mu?

TurkNet arkaplanda işlemleri tamamlayıp iş emri verdiğinde dediğinizi yapabilirsiniz. Yani tanıdığınız Telekom çalışanının elinde bir iş emri olmadan size yardımcı olamaz. İş emri geldiğinde kontrol etmesini söyleyebilirsiniz.

1 Beğeni

VDSL port geçişim gerçekleşti fakat indirme hızım düştü. Turknetten geçişin tamamlandığına dair bi cevap gelmedi acaba turknetin yapmalası gereken bi işlem var mıdır?

Yapa mı bu? (Gönderi en az 20 karakter olmalı)

Hayır yapa değil vae

Hızım düşük bölümünden kayıt açın, gerekli kontroller sağlanıp size bilgi verilecektir.

VDSL geçiş talebi için açılan destek kaydım sonuçlandırıldı diye cevaplanarak kapanmadı henüz oraya da yazdım geçişim yapıldı ama hızım artmadı diye ama tekrardan destek kaydı açmama gerek var mı cevap beklemeden?

Hız performans adımından açın. Zaten arıza sorgusu yaptığınızda çıkar

Kaydı açtım şimdi teşekkür ederim yardımınız için

2 Beğeni

Rica ederim umarım sorununuz kısa sürede çözülür

1 Beğeni

Turk telekomdan böyle bi cevap aldım sorunumu turknet çözebilecek mi?

Sistem tarafından otomatik gönderilen mesaj bu. Orada yazan müşteri çoğu zaman TurkNet oluyor siz değil yani. Eğer port VDSL ise hız tanımı yeterli olacaktır diye düşünüyorum. @Hakan @selcuk.sesen bakar mısınız mümkünse

1 Beğeni