Merhaba, uzun bir süredir TurkNet abonesiyim. Abonelik sürecimi genele vurursak total sürenin %70’i kadarı ancak sağlıklı internet erişimi yaşayabildim defalarca kez müşteri hizmetleriyle kontak kurmama rağmen sorun devam etmekteydi. En sonunda canıma tak etti ve dün ADSL’den VDSL hizmete geçtim fakat ne DSL sinyali ne internet erişimi anlık olarak mevcut değil. Cep telefonumun şebeke problemi nedeniyle online işlemlerede giriş sağlayamıyorum, anlayacağınız iyice çığırından çıktı geçmiş döneme eyvallah ettik ama gerçekten sınırdayım şu bağlantı problemini anlık olarak çözmeniz ve beni internete eriştirmeniz durumunda geçmişe dair bütün izlenimimi sileceğim firma adına şayet aynı altyapı olduktan sonra ana internet sağlayıcısını tercih etmek durumunda kalacağım aracı kurumdan ziyade. Abone numaram 3331963 ilgili personele rica ediyorum çünkü telefonumu Wi-Fi ile arama özelliğini kullanarak faal duruma getirebiliyorum ve şu an tüm iletişim akışım durmuş durumda.